زغال لیمو مصارف گسترده ای دارد و بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین زغال را در بازار با قیمت مناسب خریداری نمائید. زغال به عنوان یکی از مواد اولیه در مصارف خانگی و صنعتی محسوب می گردد و بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید زغال لیمو با کیفیت خریداری نمائید. فروش زغال لیمو نیز در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب شما راحت تر می توانید مصارف خود را مرتفع نمائید. از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به سهولت می توانید اقدام به  خرید زغال لیمو  نوع قلم، زغال لیمو سفره خانه ای، ذغال لیمو حبه ای و زغال سکه ای و ... نمائید.

خرید زغال لیمو سکه ای و قلم

از مشخصه های زغال سکه ای لیمو مرغوب می توان به تولید خاکستر اندک، عدم تولید گاز سمی و دود اشاره نمود. ضمن آنکه زود شعله ور می شود و حرارت یکنواختی را ایجاد می کند. با این تفاسیر، متناسب با مصارف استعمال دخانیات، پخت و پز، گرمای کرسی و ... می توانید از مزایای زغال لیمو بهره مند گردید.

لازم به ذکر است که بیشترین مصارف زغال لیمو را می توان در امور استعمال دخانیات ملاحظه نمود. در میهمانی ها به عنوان زغال مجلسی از ذغال لیمو استفاده می شود و در ابعاد و طرح های متنوع می توانید این نوع زغال را تهیه نمائید. زغال لیمو قلم، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای، زغال لیمو ستاره ای و ... را می توانید با قیمت مناسب به واسطۀ مراکز توزیع زغال خریداری نمائید. زغال سکه ای یکی از محصولات سالار سوز جنوب است که می توانید خرید زغال سکه ای را از طریق سایت انجام دهید.

آرام سوختن و یکنواختی در تولید حرارت از نشانه های بارز زغال لیمو با کیفیت به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید زغال های با کیفیتی را خریداری نمائید. هم اکنون از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت بسته بندی کارتنی بر حسب کیلوگرم با قیمت ارزان خریداری نمائید.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()