سختی گیر رزینی  یکی از مهم ترین دستگاه های تصفیه آب به شمار می رود. از  سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP به منظور از بین بردن سختی آب با حذف یون ها کلسیم و منیزیم استفاده می شود. املاحی که در آب وجود دارد موجب سختی آب می شوند و رسوب آب در تجهیزات و لوله کشی ها رخ می دهد و می تواند موجب ایجاد هزینه ها و مشکلات زیادی شود ، به همین دلیل از سختی گیر رزینی برای جلوگیری از رسوب آهک استفاده می شود. با حذف شدن املاحی مانند منیزیم وکلسیم و... سختی آب از بین رفته و در نتیجه رسوب آهک ایجاد نمی شود.

شرکت اطلس آب ، مرکزی معتبر و جامع در زمینه ی فروش سختی گیر رزینی  و سایر تجهیزات تصفیه آب می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اطلس اب مراجعه نمایید.

فروش سختی گیر رزینی با بهترین کیفیت

کیفیت سختی گیر رزینی بسیار مهم است و برای این که بتوانید از این دستگاه حداکثر استفاده را داشته باشید باید حتما نوع بادوام و با کیفیت آن را تهیه کنید. در آب های صعتی ، بالا بودن سختی آب می تواند موجب رسوبات در جداره ی لوله ها شد و موجب افت فشار در لوله ها شده و ضریب انتقال حرارت را کاهش دهد. به همین دلیل برای جلوگیری از این مسئله از سختی گیر رزینی استفاده می شود. در آب های آشامیدنی نیز بالا بودن سختی ، موجب طعم خاص در آب شده و به سلامتی افراد صدمه وارد می کند. سختی آب مجاز برای آب آشامیدنی باید در حدود 250میلی لیتر در لیتر باشد.

شرکت اطلس آب یکی از فروشندگان بزرگ دستگاه های تصفیه آب می باشد که فروش سختی گیر رزینی مانند فروش سختی گیر رزینی FRP  را ارائه می نماید. افراد برای خرید سختی گیر رزینی مانند سختی گیر رزینی FRP می توانند به صورت غیر حضوری از این مجموعه خریدشان را با بهترین کیفیت انجام دهند.

   شرکت اطلس آب 

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 146
نمایش همه
علاقه مندی ها ()