تجهیزات ایمنی، همانطور که از عنوانش مشخص است، از جمله وسایلی می باشد که به منظور حفاظت از اعضای مختلف بدن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با نوع خطرات احتمالی که ممکن است صدمات جدی برای کارگران و پرسنل آن ها بوجود آورد، موظف به خرید تجهیزات ایمنی  استاندارد هستند. لازم به ذکر است که فروش تجهیزات ایمنی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب توصیۀ ما بر این است که کارفرمایان با در نظر گرفتن تمام نکات مهم، در نهایت مناسب ترین لوازم ایمنی را خریداری نمایند. فروشگاه رادین ایمن با سابقۀ طولانی که در حوزۀ فروش لوازم ایمنی دارند، توانسته اند امکان خرید انواع تجهیزات ایمنی را در برندهای مختلف فراهم آورند.

خرید انواع تجهیزات ایمنی استاندارد

در لیست تجهیزات ایمنی، وسایل متعددی مشاهده می شود که از جنس و نوع متفاوتی برخوردار هستند. لباس کار، کلاه ایمنی، دستکش کار، کفش ایمنی و ... برخی از انواع تجهیزات ایمنی به شمار می روند که اکثر کارفرمایان موظف به تأمین آنها برای پرسنل خود می باشند. خرید تجهیزات ایمنی فردی مانند  خرید دستکش کار  می تواند شما را از صدمات جدی ایمن نگه دارد. لازم به ذکر است که بایستی با نحوۀ پوشیدن، تنظیم کردن و نگهداری آنها آشنا باشید. به دلیل کاربری مهمی که تجهیزات ایمنی در حفظ سلامت افراد دارند، بایستی به درستی انتخاب و خریداری شوند.

به عنوان مشاغلی که با خطر آتش سوزی و سوختگی رو به رو هستند، بایستی اقدام به خرید تجهیزات ایمنی نسوز نمایند که مقاومت زیادی در برابر حرارت بالا داشته باشند. در صورتی که کارگران ساختمانی بایستی تجهیز به لوازم ایمنی مخصوص دیگری همچون کفش کار با پنجۀ فولادی، دستکش کار، کلاه ایمنی و عینک محافظ باشند. بدین ترتیب کارفرمایان به میزان قابل توجهی می توانند از خطرات و آسیب های جدی حین کار، با صرف کمترین هزینه جلوگیری نمایند. جهت تأمین انواع تجهیزات ایمنی استاندارد و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()