نایلون عریض از اولین پلاستیک هایی است که تولید و در دسترس صاحبان صنایع کوچک و بزرگ قرار گرفت. در صنعت پلاستیک، نوع نایلون بر میزان مصرف و همچنین رضایت مندی مشتریان تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب اگر در پی تأمین پلاستیک صنعتی هستید، خرید نایلون عریض می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود. بیش از گذشته شاهد کاربرد نایلون در صنایع مختلف هستیم چون همواره با پیشرفت فناوری، تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از متریال مرغوب، محصولات متنوع تری تولید و به بازار عرضه نمایند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان در حوزۀ لفاف های بسته بندی، توانسته اند موفق به فروش نایلون عریض و  نایلون استرچ در ابعاد آماده و یا سفارشی گردند.

خرید نایلون عریض برای صنعت کشاورزی

از مزیت های اصلی پلاستیک عریض می توان به مقاومت بالای آن اشاره نمود. علت کاربرد گستردۀ نایلون عریض ، مقاومت بالای آن نسبت به نفوذ گرد و غبار و رطوبت اشاره کرد. ضمن آنکه می توان جهت محصور نمودن یک محوطه و یا جلوگیری از خروج حرارت استفاده نمود. بدیهی است، در صنعت کشاورزی جهت پوشاندن محصولات برداشت شده، امور آبیاری، پوشاندن سقف گلخانه و ... استفاده می گردد. با خرید پلاستیک عریض ضخیم، مدت زمان طولانی تر می توان از مزایای آن استفاده نمود.

این در حالی است که مصارف نایلون عریض را می توان در امور ساختمان سازی برای جلوگیری از سقوط اشیاء بر روی زمین، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و یا عایق کاری مشاهده نمود. بدین ترتیب قیمت نایلون عریض بر اساس میزان ضخامت، ابعاد و کیفیت تعیین می گردد. لازم به ذکر است که خرید نایلون عریض و  نایلون استرچ سفارشی در ابعاد و ضخامت متفاوت می تواند باعث تغییر قیمت این نوع پلاستیک گردد. در نتیجه متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید بدون دغدغه از طریق دریا پلاستیک، با اطمینان خاطر و قیمت ارزان خرید نایلون استرچ و نایلون عریض را انجام دهید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()