فن ebmpapst را می توانید در مدل و ظرفیت های متفاوت خریداری نمائید. شرکت ای بی ام فعالیت خود را در زمینۀ ساخت تجهیزات و قطعات هواکش در کشور آلمان آغاز نموده و همواره محصولات با کیفیت تولید و به بازار عرضه می نمایند. اگر در پی خرید فن Ebmpapst می باشید، متناسب با ظرفیت سیستم های الکترونیکی می توانید با عملکرد بالا، آنها را خریداری نمائید. فن تابلو برق ebmpapst همچون فن سردخانه ebmpapst، فن کویل ebmpapst و ... برخی از انواع فنی است که توسط شرکت ebmpapst، با ظرفیت های متفاوت تولید می شوند. بنیس کمپانی در لیست فن تابلو برق، توانسته اند موفق به فروش فن ebmpapst گردند.

عوامل تعیین قیمت فن ebmpapst

برخی از انواع فن ای بی ام آلمان به منظور خنک کاری سیستم های محصور و بسته همچون تابلو برق، کیس کامپیوتر، کیس دستگاه و ماشین آلات صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ضمن آنکه شاهد به کارگیری فن کویل، فن کندانسور، فن تهویه ای، فن سردخانه ای و ... با برند ebmpapst می باشیم.

دور موتور، ابعاد، توانایی مکشی و میزان ولتاژ از جمله موارد مهم و اساسی هستند که هنگام خرید فن ebmpapst بایستی مد نظر داشته باشید. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف، می توانید اقدام به خرید فن با ظرفیت استاندارد و مناسب نمائید. قطعات الکترونیکی که داخل کیس و تابلو برق عبور جریان و حرکت الکترون ها در بلند مدت، می تواند گرما تولید کند. افزایش دمای حاصله، باعث تولید جرقه و آتش سوزی می شود. بدین ترتیب با خرید و نصب فن ebmpapst درون چنین سیستم هایی، می توانید با کاهش دمای داخل تابلو و کیس، دغدغه ای نسبت به وقوع حوادث ناگوار این چنینی نداشته باشید.

جهت استعلام قیمت فن ebmpapst و سفارش اینترنتی مدل های مختلف فن و فیلتر مانند خرید فن تابلو برق می توانید با بنیس کمپانی تماس حاصل نموده و با اطمینان خاطر همراه با گارانتی معتبر تأمین نمائید.

بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()