کمپرسور اسکرو در مدل و ظرفیت های متفاوت طراحی و ساخته می شوند. به عنوان مثال ظرفیت کمپرسور اسکرو در صنعت بسیار وسیع بوده و هوای فشرده با حجم قابل توجهی تولید می گردد و کاربرد این دستگاه را می توان در صنایع مختلف همچون الکتریکی، هوایی، شیمیایی، خودروسازی و ... مشاهده نمود. فروش کمپرسور اسکرو  در دسته بندی دستگاه های کمپرسور با تجهیزات مارپیچی قرار گرفته می شود که قابلیت تولید هوای فشرده را دارد. از کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از قطعات اصلی در ساخت کولر گازی استفاده می نمایند. جهت استعلام برندهای پرفروش کمپرسور اسکرو و فیلتراسیون میکروپور می توانید با دفتر فروش مجموعۀ مکانیکا تماس حاصل فرمائید.

خرید کمپرسور اسکرو با ظرفیت های مختلف

کمپرسو اسکرو نیز همچون هر دستگاه مکانیکی دیگر متشکل از قطعات و تجهیزات مختلفی است که می توان به آنلودر، هواساز، رادیاتور، الکتروموتور، فن خنک کننده، فیلتر سپراتور، فیلتر روغن، تابلو برق، مخزن و PLC اشاره نمود. عملکرد اصلی کمپرسور اسکرو به نحوی است که با حرکت دادن هوا و یا گاز، قطعات روتورهای نصب شده در سیلندرها فعالیت خود را انجام می دهند. سپس متناسب با سیستم های مختلف، می توان دستگاه کمپرسور اسکرو را با ظرفیت مناسب تهیه نمود. فروش فیلتراسیون میکروپور از طریق سایت انجام می گیرد.

قطعات روتور در طراحی کمپرسور اسکرو به نحوی قرار گرفته می شوند که حالت حلزونی و پیچ های چند راهی را تشکیل می دهند که هنگام مکش هوا، هوا را به داخل سیستم محسوب نموده و با عمل چرخش دوار، با ایجاد خلاء فضا را برای متراکم نمودن هوا مهیا می کند.

در نتیجه شاهد به کارگیری کمپرسور اسکرو با ظرفیت مناسب در ساخت تجهیزات صنعتی می باشیم. قطعاً با انتخاب کمپرسور مناسب، می توان عملکرد سیستم و ماشین آلات را بهبود بخشید. کمپرسور اسکرو با روغن و بدون روغن از جمله انواع کمپروسور اسکرو به شمار می روند که در طراحی سیستم های مختلف، با ظرفیت متفاوت به کار برده می شوند. جهت خرید کمپرسور اسکرو و فیلتراسیون میکروپور با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمائید.

فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()