بهترین تجهیزات ایمنی را می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن خریداری نمائید چون از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ تأمین و پخش لوازم ایمنی همانند کفش کار، دستکش ایمنی و ... فعالیت دارند. تجهیزات ایمنی از جمله وسایلی است که کاربرد آنها در محیط های کاری ضرورت دارد و کارفرمایان موظف به تأمین آنها هستند. انتخاب صحیح لوازم ایمنی متناسب با نوع مشاغل یکی از روش های مناسب و کم هزینه برای مراقبت و نگهداری از اعضای مهم بدن به شمار می رود. خرید تجهیزات ایمنی را با کیفیت بالا از این مجموعه انجام دهید.

انتخاب صحیح تجهیزات ایمنی

خطرات متعددی منجمله مواد شیمیایی، بیولوژیکی، سمی، سرطان زا، خطرات فیزیکی منجمله بریدگی، برق گرفتگی، سوختگی و ... وجود دارد که مدیران مشاغل بایستی جهت جلوگیری از وقوع آنها برای پرسنل خود، اقدام به خرید تجهیزات ایمنی استاندارد نمایند. با تهیۀ چنین تجهیزاتی، نیاز نیست نگران آسیب دیدگی حین فعالیت های فیزیکی در محیط های کاری بود. در ارزیابی محیط های کاری، همان ابتدا ارزیابی خطرات احتمالی مورد سنجش قرار گرفته می شود. بدین ترتیب افراد متناسب با نوع خطرات، بایستی تجهیزات ایمنی مناسب در اختیار داشته باشند که بتوانند اعضای مختلف بدن را از آنها ایمن نگه دارند. فروش کفش کار از طریق سایت انجام می گیرد.

با توجه به موارد مذکور، ممکن است ایجاد سر و صدای زیادی که در یک محیط کاری افراد با آن رو به رو می شوند، در گذشت زمان فرد را دچار ناشنوایی نماید. بدین ترتیب استفاده از گوشگیر می تواند مانع از این اتفاق گردد و از چنین اتفاقات و آسیب های فیزیکی جلوگیری کند. این در حالی است که جهت ایمن نگه داشتن پاها و دستان می توان از مزایای کفش ایمنی و دستکش کار استفاده نمود. با انتخاب لوازم ایمنی استاندارد می توانید خود را در برابر صدمات فیزیکی جدی ایمن نگه دارید و به همین دلیل شاهد کاهش میزان مرگ و میر و آسیب های فیزیکی در محیط های کاری هستیم. کلیۀ کارفرمایان می توانند جهت تهیۀ کلی تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و ثبت سفارش نمایند.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()