تعمیرگاه زانتیا از جمله مراکزی است که شرایط لازم، برای سرویس و تعمیرات خودروهای زانتیا را دارد. با توجه به تعدد خودروهای زانتیا در داخل کشور، برخی از مراکز تعمیرگاه به صورت اختصاصی در زمینۀ تعمیرات زانتیا فعالیت دارند. بدین ترتیب بدون دغدغه قادر به دریافت خدمات این چنینی از طریق مراکز تعمیرگاه زانتیا تخصصی خواهید بود. با توجه به اینکه خودروی زانتیا دارای سیستم مکانیکی اختصاصی است، یک تعمیرکار بایستی اطلاعات جامع نسبت به نقشۀ طراحی موتور و دیگر قسمت های خودرو داشته باشد. بنابراین تعمیرگاه زانتیا رهام با استفاده از نیروی کار متخصص، تلاش نموده خدمات حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهند.

باسابقه ترین مرکز تعمیرگاه زانتیا

با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرگاه زانتیا ، می توانید هر گونه خدمات فنی و مکانیکی مرتبط به خودروهای زانتیا را دریافت نمائید. مرتفع نمودن ایرادات در سیستم تعلیق و کمک ها، بررسی عملکرد صحیح ایربگ ها در تصادفات، شارژ و یا تعویض گوی زانتیا، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور زانتیا، تعمیر اکسل زانتیا، تعمیر سیستم هیدرولیک فرمان، رفع روغن ریزی خودرو، تعمیر سیستم برق رسانی خودرو، تعمیر جلوبندی و شارژ کولر زانتیا برخی از خدمات حرفه ای است که از سوی تعمیرگاه زانتیا می توانید دریافت نمائید.

با توجه به مطالب مذکور، تمایز میان خدماتی که از سوی تعمیرگاه زانتیا و سایر مراکز تعمیرگاه خودرو دریافت می نمائید، این است که سطح تسلط تعمیرکاران آنها نسبت به سیستم فنی خودروی زانتیا بیشتر است. در نتیجه در مدت زمان کوتاه تر می توانند تعمیرات مورد نیاز شما را انجام دهند. با این تفاسیر، هزینه تعمیرات زانتیا بر اساس نوع ایرادات و عیوب تعیین می گردد. تعمیرگاه زانتیا رهام دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات تعمیرات زانتیا مانند خدمات تعمیر موتور زانتیا هستند که می توانند نیاز شما را مرتفع سازند. هم اکنون از خدمات این مجموعۀ معتبر می توانید به عنوان یکی از مراکز تعمیرگاه زانتیا در غرب تهران بهره مند گردید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 137
نمایش همه
علاقه مندی ها ()