سی بی سی تی دندان CBCT نوعی روش تصویربرداری پیشرفته از نواحی سخت و نرم دندان ها می باشد که البته دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامۀ مقاله به صورت تخصصی به آنها می پردازیم. همانطور که می دانید روش های معمول تصویربرداری و رادیولوژی دندان با استفاده از اشعۀ ایکس انجام می پذیرد ولی فناوری دستگاه سی بی سی تی دندان به نحوی است که امکان تابش اشعۀ ایکس را به صورت ماتریکس سه بعدی و مخروطی شکل بر روی ناحیۀ مورد نظر فراهم می آورد. بنابراین بدون ایجاد تغییر در اندازه و یا بزرگنمایی، می توان به صورت سه بعدی از بافت های نرم و سخت دندان ها، فک و صورت تصویربرداری نمود. در این روش از ترکیب اسکن سطحی و همچنین اسکن تحت سطحی حجمی بهره گرفته می شود که بتوان مدل آناتومیکی نسوج داخل صورت و جمجمه بیماران را ثبت نمود. در صورت نیاز به انجام روش های پیشرفته رادیولوژی دندان همچون خدمات سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

مزیت تصویربرداری سی بی سی تی دندان

با توجه به فناوری پیشرفته ای که برای انجام رادیولوژی سی بی سی تی دندان و  سی تی اسکن دندان لازم است، بایستی جهت دریافت نتایج این روش رادیوگرافی دندان بایستی به مراکز مجهز به دستگاه های پیشرفته مراجعه نمائید.

همانطور که می دانید از اجرای رادیولوژی دندان برای تشخیص نوع اختلالات در ناحیۀ دهان و دندان و همچنین پیگیری نحوۀ روند درمان استفاده می گردد. بنابراین متناسب با نیاز دندانپزشک بایستی اقدام به اجرای رادیولوژی سی بی سی تی دندان نمائید چون نتایج حاصله می تواند به روند تشخیص و درمان بیماری شما کمک کند. ضمن آنکه می تواند صرفه جویی زمانی و هزینه را برای شما به دنبال داشته باشد چون به دندانپزشک کمک می کند که مناسب ترین روش درمانی را انتخاب نماید و قطعاً صدمات جسمانی در ناحیۀ فک و صورت برای شما به دنبال نخواهد داشت. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و رزرو نوبت به صورت اینترنتی با بخش پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس حاصل فرمائید.

 

 مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()