آراز سقف یکی از مجریان فعال و با سابقه در عرصۀ اجرای آردواز می باشند. آردواز یکی از سبک های پرطرفدار در عرصۀ ساخت و ساز می باشد که جهت اجرای سقف شیروانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در اوایل ورود سقف شیروانی، ساخت و اجرای آردواز  در مناطق شمال و کوهستانی صورت پذیرفت چون از مزایای سقف شیروانی آردواز برای جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی همچون بارش باران و برف و همچنین گرد و خاک به داخل ساختمان استفاده می نمودند. لیکن با گذشت زمان در سایر مناطق گرم و خشک و معتدل نیز شاهد اجرای آردواز شدیم چون زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

اجرای آردواز در سبک های مختلف

طراحی و اجرای آردواز به سبک های کلاسیک و مدرن صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با پیشرفت مصالح ساختمانی و همچنین تکنیک های طراحی در صنعت معماری دارد. در اجرای سقف شیروانی از پشم شیشه و فوم برای جلوگیری از ورود گرما و سرما استفاده می نمایند. آردواز از جمله اولین محصولاتی است که در راستای پوشش سقف های شیبدار مورد استفاده قرار گرفته می شود. سقف آردواز به دلیل زیبایی خاصی که از آن برخوردار است، نسبت به سایر روش های اجرای سقف، گزینۀ مناسبی برای تمامی ساختمان ها اعم از ویلایی، آپارتمان و برج به شمار می رود.

 اجرای شیروانی با رنگبندی و طرح های مختلف انجام می پذیرد و به همین دلیل یکی از گزینه های مناسب برای اجرای سقف ساختمان های مختلف می باشد. از جمله انواع اجرای آردواز می توان به آردواز سیمانی و فلزی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که برای اجرای سقف شیروانی در نظر گرفته اید می توانید از خدمات اجرای آردواز بهره مند گردید. بهترین مجری سقف شیروانی آردواز با بهره گیری از متریال با کیفیت، تلاش می کنند در طرح های متنوع اجرای آردواز را انجام می دهند. جهت اجرای آردواز آلاچیق، آردواز ساختمان آپارتمانی و ویلایی می توانید از خدمات حرفه ای مجموعۀ آراز سقف بهره مند گردید.

 آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()