انواع متفاوتی از محصولات پوستر دیواری را می توانید در سطح بازار تهیه نمائید چون پیشرفت تکنولوژی شرایط مناسبی را برای چاپ مدل های جدید کاغذ دیواری فراهم نموده است .  فروش پوستر دیواری در طرح و ابعاد متفاوت انجام می پذیرد. تمایز قابل توجه میان محصولات پوستر دیواری و کاغذ دیواری، نحوۀ نصب و چاپ آنها می باشد که با گذشت زمان توانسته اند بهبود ببخشند. در حال حاضر امکان خرید پوستر دیواری ضد آب و قابل شستشو فراهم می باشد. با توجه به اینکه اکثر افراد نگران چگونگی نظافت محصولات دیوارپوش هستند، نصب پوستر دیواری با روکش PVC می تواند مانع از جذب رطوبت به درون دیوار گردد. در لیست محصولات پوستر دیواری در فروشگاه دیوار دکور، می توانید انواع دیوارپوش ضد آب را در طرح های شیک امروزی و زیبا خریداری نمائید.

خرید پوستر دیواری سه بعدی مدرن و ارزان

با استفاده از دستگاه های چاپ مدرن توانسته اند انواع پوستر دیواری را با طرح های کودکانه، مشاغل، سه بعدی، مجسمه، شخصیت هنرمندان، طرح منظره و طبیعت، تصاویر اقیانوس و دریا و ... را چاپ نموده و در ابعاد متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. لازم به ذکر است که امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری فراهم می باشد. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون منزل، می توانید تغییرات چشمگیری با نصب پوستر دیواری در طرح و ابعاد متفاوت بوجود آورید. شیوۀ نصب پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری متفاوت است چون به صورت چند تکه ای می توان آن را بر روی سطوح دیواری نصب نمود.

جهت طراحی دکوراسیون داخلی منزل تنها می توانید اقدام به نصب پوستر دیواری در بخش کوچکی از سطح دیوار نمائید. بدون شک فضای متفاوتی را می توان با خرید پوستر دیواری مجلل بوجود آورد که جذابیت فوق العاده ای برای بینندگان داشته باشد. در صورت تمایل به مشاهدۀ مدل های جدید پوستر دیواری مدرن می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، سفارش  خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری به صورت آنلاین ثبت نمائید.

 

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()