چندین سال است که می توانید اتاق فرزندانتان را به صورت مجزا و متناسب با سلیقۀ شخصی آنها تزئین نمائید. خرید کاغذ دیواری کودکان می تواند یکی از این گزینه ها محسوب می گردد که مورد پسند خیلی از افراد قرار گرفته می شود. معمولاً کودکان با تصاویر بیشتر ارتباط برقرار می کنند و بدین ترتیب متناسب با شخصیت های کارتونی که فرزندانتان به آنها علاقه مند هستند، می توانید بهترین طرح کاغذ دیواری کودکان را تهیه نمائید. به عنوان مثال در آلبوم محصولات کاغذ دیواری کودکان می توانید کاغذ دیواری با طرح پاندای کونگ فوکار، تام و جری، پلنگ صورتی، تد کوچولو، انگری برد، بره ناقلا، بت من، مسابقه ماشین ها، حیوانات، بابا لنگدراز و ... را در طرح های متنوع مشاهده نمائید. در صورت تمایل به مشاهدۀ مدل های متنوع و جدید کاغذ دیواری کودکان می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید کاغذ دیواری کودکان با دوام

اگر در پی ایجاد تغییر در فضای دکوراسیون اتاق فرزندتان هستید، بایستی پیش از خرید کاغذ دیواری کودک ، توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی محصول داشته باشید چون کاغذ دیواری کودک بایستی خاصیت ضد حساسیت داشته باشد. در واقع کاغذ دیواری و پوستری که برای اتاق کودکان انتخاب می نمائید نباید برای بچه ها ایجاد آلرژی کند. قطعاً کاغذ دیواری کودکان بایستی قابلیت شستشو داشته باشد که فرد به سهولت بتواند قسمت های کثیف را با استفاده از دستمال مرطوب و مواد شوینده تمیز کند.

قیمت کاغذ دیواری کودکان به جنس و ابعاد و طرح آن بستگی دارد. بنابراین با مراجعه به مراکز فروش محصولات دیوارپوش، می توانید متناسب با فضای دکوراسیون اتاق فرزندتان اقدام به خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح کودک نمائید. قطعاً با انتخاب محصول با کیفیت این چنینی می توانید فضای فرح بخشی را برای کودک دلبندتان ایجاد نمائید. جهت بررسی بیشتر محصولات و سفارش اینترنتی کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 143
نمایش همه
علاقه مندی ها ()