ماشین لباسشویی از دیگر لوازم خانگی به شمار می رود که برای شستشوی البسه مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه عوامل متعددی باعث خرابی ماشین می گردد، خدمات تعمیر لباسشویی در راستای مرتفع نمودن چنین ایراداتی صورت می گیرد. در ادامۀ پست شما را با برخی از عیوب و خرابی های ماشین لباسشویی آشنا می سازیم که در صورت لزوم نسبت به تعمیر لباسشویی در محل هر چه زوتر اقدام نمائید. عدم توجه به این موضوع مهم و تعویض یا تعمیر به موقع لباسشویی، می تواند سطح خسارت وارده را دو چندان نماید.

تعمیرات تخصصی ماشین های لباسشویی

مجموعه تعمیر پرشین در حوزۀ تعمیرات لوازم خانگی فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند با بهره گیری از تجربیات مهندسین متخصص و مجرب ، به بهترین شکل ممکن خدمات  تعمیر لباسشویی در محل به مشتریان ارائه دهند. به عنوان مثال هنگامی که ولوم تایمر ماشین لباسشویی را می چرخانید و هیچگونه عکس العمل خاصی را ملاحظه نمی کنید، بایستی یک تعمیرکار ماشین لباسشویی را بررسی نموده و هر چه زودتر نسبت به مرتفع نمودن ایرادات فنی آن اقدام نمایند.

عدم آبگیری لباسشویی و نیامدن آب به داخل ماشین ممکن است بر اثر عواملی همچون باز بودن درب ماشین، خراب بودن میکروسوئیچ، خرابی هیدرواستات، آسیب دیدگی برد الکترونیکی، خرابی پمپ لباسشویی، خرابی شیر ورودی آب و قطع شدن کابل های رابط میان تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ، شیر کنترل و هیدرواستات صورت گیرد. با این اوصاف، نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی خواهید داشت که می توانید با مراکز معتر و مطمئن در این حوزه تماس بگیرید.

هزینۀ تعمیر ماشین لباسشویی بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به سطح خرابی و آسیب دیدگی قسمت های مختلف ماشین اشاره نمود. ضمن آنکه نوع قطعات جایگزین، هزینۀ ایاب و ذهاب و همچنین رایج بودن قطعات بر روی هزینۀ کلی تعمیرات لباسشویی تأثیر می گذارد. جهت بررسی بیشتر و کسب اطلاعات دقیق نسبت به چنین موضوعاتی می توانید با کارشناسان مرکز تعمیر پرشین در تماس باشید.

  مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()