فعالیت مراکز واحد گشت در حوزۀ اجاره اتوبوس دربستی است که می توانند، خدمات واحد گشت را به صورت مختلف به همشهریان خود ارائه دهند. حمل و نقل درون شهری از مهمترین خدمات واحد گشت به شمار می رود و بدین ترتیب سازمان ها و مجموعه های کوچک و بزرگ می توانند به منظور جا به جایی گروهی از افراد که از مبدا به مقصد مشخص می روند، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند.

بدین ترتیب سازمان های مختلف همچون مدارس و کارخانجات برای تأمین سرویس رفت و برگشت دانش آموزان و کارمندان خود می توانند از امکانات واحد گشت بهره مند گردند. واحد گشت تهران با تأمین ناوگان اتوبوس با برندهای مطرح و همچنین استخدام رانندگان مجرب و متعهد، توانسته اند امکان اجاره اتوبوس دربستی را برای سرویس مدرسه و کارخانجات فراهم آورند.

تعرفۀ خدمات واحد گشت

این در حالی است که اجاره اتوبوس دربستی برای واحد گشت بهشت زهرا نیز صورت می گیرد چون تعداد قابل توجهی از افراد در مراسم خاکسپاری شرکت می کنند. بدین ترتیب خانوادۀ متوفی برای حفظ رفاه میهمانان خود که جا به جایی مبدا و مقصد یکسان دارند، می توانند از خدمات واحد گشت بهره مند گردند. در این صورت نیاز نیست نگران موضوع خاصی باشند و بدون دغدغه نسبت به رانندگی و تهیۀ ایاب و ذهاب برای جمعی از افراد، می توانند اقدام به کرایه اتوبوس دربستی نمایند.

هزینۀ دریافت خدمات از سوی واحد گشت، بر اساس پارامترهای معینی صورت می گیرد که می توان به مدل و ظرفیت صندلی اتوبوس و مدت زمان اجاره اتوبوس اشاره نمود. البته تعرفه های مراکز واحد گشت مشخص است و بدین ترتیب راحت تر می توانید خدمات از چنین مراکز حمل و نقل شهری دریافت نمائید. واحد گشت تهران همواره با در اختیار داشتن ناوگان اتوبوس مناسب، قادر به خدمات معمولی و همچنین وی آی پی به مشتریان خود می باشند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()