با توجه به اینکه بلدوزر کوماتسو D65 در سطح کشور توسط برخی از شرکت ها و افراد حقیقی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در نتیجه فروش قطعات بلدوزر کوماتسو D65 را در لیست لوازم یدکی بلدوزرهای کوماتسو می توانید ملاحظه نمائید. در این صورت دارندگان این مدل بلدوزر کوماتسو بدون دغدغه می توانند در بازار ایران، انواع قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو D65 را از سوی مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین کوماتسو خریداری نمایند. البته نکتۀ مهم و قابل تأملی که در اینجا وجود دارد، اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات است که توصیۀ ما بر این است که به مراکز معتبر در این حوزه مراجعه نمائید.

خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو D65

شرکت کوماتسو پارت چند سال متوالی است که در حوزۀ واردات و پخش لوازم یدکی ماشین آلات کوماتسو فعالیت دارند. لذا جهت برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان، در لیست تجهیزات وارداتی، قادر به فروش قطعات بلدوزر کوماتسو D65 می باشند. بدین ترتیب دارندگان چنین ماشین آلاتی می بایست توجه و دقت لازم در خصوص حفظ و نگهداری نسبت به قسمت های مختلف ماشین داشته باشند تا به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد هر یک از لوازم یدکی، بتوان قطعات بلدوزر کوماتسو D65 و هر مدل دیگری که در اختیار دارید را تعویض نمائید.

قیمت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو D65 به نوع لوازم یدکی بستگی دارد چون ماشین آلات از قطعات متعددی تشکیل می شوند که هر کدام از آنها به منظور انجام عملیات فنی خاص در طراحی آنها به کار می روند. بنابراین اگر در عملکرد فنی حتی کوچک ترین قطعات با مشکل رو به رو شدید، می بایست نسبت به تعویض لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو D65 و هر مدل دیگری که در اختیار دارید، اقدام نمائید. در صورت بی توجهی نسبت به تعویض به موقع قطعات، ممکن است دیگر لوازم یدکی اصلی بلدوزر با مشکل و نقص فنی رو به رو شوند.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()