لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که هر کدام از آنها قسمت های مختلف از اتومبیل را تشکیل می دهند. خودروی بسترن که محصول شرکت فاو چین می باشد، در تیپ های متفاوت ساخته می شوند و متشکل از قطعات منحصر به فرد و اختصاصی هستند.  فروش قطعات بسترن  بر اساس مدل خودرو در دسته بندی های متفاوت انجام می پذیرد. بنابراین بر این موضوع مهم تأکید داریم که اصل بودن لوازم یدکی و نوع آنها متناسب با مدل خودرو به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. با مراجعه به فروشگاه نیوپارت، بدون دغدغه می توانید انواع قطعات بسترن اصل را همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید.

سفارش انواع قطعات خودرهای بسترن

به دلیل تعدد لوازم یدکی که در طراحی و ساخت خودروهای بسترن به کار برده می شوند، شرایطی را برای عملکرد هر چه بهتر خودرو فراهم می آورد. در نتیجه متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف می توانید انواع قطعات اورجینال را برای این خودرو تهیه نمائید. فروش لوازم یدکی بسترن در طبقه بندی متفاوت انجام می پذیرد و با این تفاسیر، بدون دغدغه می توانید انواع قطعات بسترن اورجینال را تهیه نمائید. در زمان  خرید لوازم یدکی بسترن مدل B30، بایستی از اصل بودن لوازم یدکی و مشخصات فنی آن اطمینان حاصل فرمائید.

استهلاک بیش از اندازه قطعات بسترن ، گذر زمان و حوادث ناگهانی همچون تصادف می تواند شرایطی را برای خراب شدن و آسیب دیدگی برخی از لوازم یدکی بسترن بوجود آورد. بدین ترتیب راننده بایستی در اسرع وقت نسبت به تعویض قطعات خودرو اقدام نماید چون استفاده از خودرو با قطعات آسیب دیده، می تواند دیگر قطعات بسترن سالم را دچار آسیب و نقص فنی نماید. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی می تواند مانع از افزایش خسارت وارده به خودرو گردد. ضمن آنکه عملکرد اتومبیل را می توان به حالت اولیۀ خود بازگرداند. در صورت نیاز به تأمین لوازم یدکی خودروهای بسترن می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت اقدام نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 107
نمایش همه
علاقه مندی ها ()