پوستر به عنوان یکی از اقلام اساسی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان به کار برده می شود. بنابراین تولید کنندگان محصولات دیوارپوش با بهره گیری از فناوری روز توانسته اند با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص موفق به تولید و چاپ پوستر در طرح های متنوع گردند. بدین ترتیب متناسب با محیط و نوع کاربری که می توانند داشته باشند، امکان خرید پوستر در طرح های شیک و مجلل فراهم می باشد. فروشگاه دیوار دکور با سال ها فعالیت توانسته اند در لیست محصولات دیوارپوش مدرن و کلاسیک، انواع پوستر سه بعدی عرضه نمایند. بدین ترتیب افرادی که خواستار تزئین قسمت های مختلف دکوراسیون و تنها بخشی از دیوار هستند، می توانند از تنوع طرح پوسترهای دیواری استفاده نمایند.

خرید پوستر برای پشت میز تلویزیون

در حال حاضر امکان نصب پوستر پشت میز تلویزیون، تخت خواب، مبلمان، میز و آینه کنسول و ... فراهم می باشد. بنابراین افرادی که تمایل به ایجاد تغییرات اساسی در فضای دکوراسیون داخلی با صرف حداقل هزینه دارند، می توانند از مزایای پوستر سه بعدی در طرح و ابعاد متفاوت نمایند. محصولات پوستر با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی طراحی می شوند. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف که کاربری متفاوتی می توانند داشته باشند، طرح های متنوعی از پوستر دیواری را می توانید نصب نمائید که بتواند بازگوی مطالب زیادی اعم از حال و هوای آن مجموعه باشد.

به عنوان مثال افرادی که علاقه مند به طبیعت هستند می توانند در فضای اتاق، سالن پذیرایی و یا تراس اقدام به نصب پوستر با طرح منظره، تصاویر اقیانوس، شکوفه های بهاری، گل و گیاه، صخره و ساحل دریا و ... نمایند. این در حالی است که در محیط های اداری و تجاری می توان بر روی دیوار ها، اقدام به نصب پوستر طرح مشاغل نمود که معرف نوع فعالیتی است که آن مجموعه انجام می دهند. در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()