لاستیک از اجزای مهم و اساسی خودرو به شمار می رود چون دارای قابلیت تعویض است. عوامل متعددی وجود دارد که باعث فرسودگی و آسیب دیدگی لاستیک های خودرو می گردد. بدین ترتیب رانندگان می بایست در اولین فرصت نسبت به تعویض لاستیک های فرسودۀ خودرو اقدام نمایند. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که در خرید لاستیک تجربه ندارید، اجازه دهید به این موضوع مهم اشاره کنیم که در سطح بازار مدل و برندهای متنوعی از تایر عرضه می شوند. بنابراین ممکن است انتخاب کردن لاستیک مناسب و استاندارد برای شما دشوار باشد. به همین دلیل مطالعۀ مقالاتی که توسط کارشناسان فروشگاه چرخ و یدک گرد آوری شده باشند، راهنمای خوبی برای خرید انواع لاستیک استاندارد مانند لاستیک پیرلی محسوب گردند.

پارامترهای مهم در خرید لاستیک خودرو

بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی لاستیک، در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه، مشخصات فنی خودرو و قیمت از جمله موارد مهم و اساسی به شمار می روند که هنگام خرید لاستیک بایستی از سوی رانندگان در نظر گرفته شود. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی، می تواند عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد و زودتر از انتظار افراد دچار فرسودگی و پنجری گردد. در این صورت صدمات جانی و مالی را برای راننده به دنبال خواهد داشت. در صورت لزوم به خرید لاستیک سواری، توصیه بر این داریم که سطح اطلاعات شخصی خود را در خصوص اعداد و حروف لاتین حک شده بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک خودرو ارتقاء دهید.

سایز لاستیک اعم از پهنای یا عرض، میزان فاق یا دیوارۀ لاستیک و سایز رینگ برخی از موارد مهمی هستند که بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک ها مانند لاستیک پیرلی درج می شوند. در نتیجه بر اساس مدل های مختلف خودرو، بایستی لاستیک استاندارد تهیه گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نموده و سپس با اطمینان قادر به خرید آنلاین لاستیک خارجی و ایرانی مانند   خرید لاستیک پیرلی همراه با گارانتی معتبر می باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()