نایلون حباب دار از رایج ترین انواع پلاستیک در بازار به شمار می رود چون دارای مشخصه های ظاهری منحصر به فردی است. امروزه بیش از گذشته شاهد تنوع تولیدات نایلون حبابدار هستیم چون تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب این محصول را در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند. سال های متوالی است که شاهد فروش نایلون حبابدار دو لایه در سطح بازار هستیم. از مزایای این نوع پلاستیک برای حفظ و نگهداری اقلام کوچک و بزرگ بهره گرفته می شود. دریا پلاستیک دارای سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید و فروش پلاستیک حبابدار می باشند. بدین ترتیب با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب توانسته اند موفق به تولید نایلون حبابدار دو لایه در سایزهای ریز، متوسط و درشت گردند.

خرید نایلون حباب دار دو لایه عایق

از ویژگی های شاخص و بارز نایلون حبابدار  می توان به شفاف بودن، مقاومت بالا، دوام در برابر تابش مستقیم نور خورشید، عایق صدا و آب بودن اشاره نمود. بدین ترتیب این نوع پلاستیک می تواند گزینۀ مناسبی برای بسته بندی بسیاری از محصولات به شمار رود. بیش از گذشته شاهد به کارگیری پلاستیک حبابدار در صنایع مختلف هستیم چون برای تولید کنندگان بسیار مقرون به صرفه می باشد. در این صورت نیاز نیست نگران خسارت و صدمات ناشی از پروسۀ حمل و نقل باشید.

امروزه تولید کنندگان در صنعت تولید نایلون حباب دار توانسته اند بر تنوع این محصول افزوده و بدین ترتیب امکان خرید پلاستیک حبابدار چند لایه و یا نایلون های سه بعدی را برای عموم مشتریان فراهم نموده اند. اگر متقاضی استفاده از پلاستیک های با کیفیت هستید، می توانید با صرف کمترین هزینه از مزایای رول پلاستیک حبابدار بهره مند گردید. قیمت نایلون حبابدار و نایلون عریض به پارامترهایی همچون جنس، میزان ضخامت و سایز بستگی دارد. بدین ترتیب در زمان خرید نایلون عریض و پلاستیک حبابدار بایستی توجه ویژه نسبت به میزان کیفیت و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن داشته باشید.  

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 135
نمایش همه
علاقه مندی ها ()