آینه کنسول جزء وسایل تزئینی است که می توانید جهت طراحی دکوراسیون داخلی اتاق میهمان، سالن پذیرایی و یا راهرو و لابی ها استفاده نمود. با استفاده از چنین تجهیزاتی می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون منزل بوجود آورید. آینه کنسول علاوه بر زیبایی و جلوه دادن به محیط دکوراسیون داخلی، کاربردی است و می توان برای مشاهدۀ خود، هنگام خروج از منزل استفاده نمود و بدین ترتیب خود را آراسته نمائید. این در حالی است که علاوه بر خرید آینه کنسول ، امکان خرید میز کنسول و مبل اداری نیز برای علاقه مندان فراهم می باشد. در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های متنوع میز و آینه کنسول می توانید به فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید.

خرید آینه کنسول برای اتاق نشیمن

اگر متراژ سالن نشیمن شما بزرگ می باشد، با انتخاب وسایل دکوراتیو و تزئینی منجمله آینه کنسول می توانید به بهترین شکل ممکن طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن را انجام دهید. لذا از فضای میز کنسول می توانید برای قرار دادن وسایل تزئینی گرانبهاء همچون کریستال، گلدان، وسایل عتیقه و غیره استفاده نمائید. امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از متریال متفاوت، طرح های متنوعی از میز و آینه کنسول چوبی (چوب طبیعی و مصنوعی) و فلزی را تولید و روانۀ بازار نمایند. بدین ترتیب متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگی که به کار رفته است، می توانید آینه کنسول مدرن و یا کلاسیک را در طرح های شیک و مجلل تهیه نمائید.

قیمت آینه کنسول بر اساس عوامل متعددی همچون جنس، طرح و ابعاد آن تعیین می گردد. بدین ترتیب می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید میز و آینه کنسول ارزان و یا گران قیمت خریداری نمائید. در صورت تمایل به  خرید مبل اداری و آینه کنسول می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. با مشاهدۀ طرح های متنوع و مقایسۀ قیمت و کیفیت محصولات با یکدیگر می توانید راحت تر تصمیم بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()