لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو متشکل از قطعات ریز و درشتی است که قسمت های مختلف این ماشین را تشکیل می دهند. با توجه به اینکه از بلدوزر در اجرای پروژه های سنگین عمرانی بهره گرفته می شود، بررسی قسمت های مختلف ماشین از سوی افراد در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب در لیست فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  می توانید شاهد عرضۀ انواع تیغه، قطعات زیربندی، لوازم یدکی مرتبط به بازوها، قطعات سیستم های هیدرولیکی و ... باشید.

فروش لوازم یدکی بلدوزر چرخ زنجیری کوماتسو

جبه تیغه یکی اصلی ترین قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می رود که برای هر خطی روی صفحه مورد بررسی قرار گرفته می شود. در واقع خطوطی که بر روی تیغه های بلدوزر قرار گرفته می شوند، نشانگر افزایش میزان سایش این قطعه می باشد و عمدتاً این قطعه را تعمیر و یا تعویض می نمایند. پیش از استفادۀ بلدوزر، بایستی قسمت بالای تیغه را بررسی کنید، تا وضعیت تیغه از نظر سلامت در برابر برخورد با سطوح سنگی صورت می پذیرد. قسمت های مختلف تیغه بایستی مورد بررسی قرار گرفته می شود و در صورت لزوم بایستی قطعات آسیب دیدۀ ماشین تعویض گردد چون می تواند صدمات جدی به دیگر لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو وارد کند. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می توانید از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات راهسازی می باشند.

کوماتسو از بزرگ ترین کارخانجات تولید کنندۀ ماشین آلات سنگین در سطح جهانی به شمار می رود که توانسته اند در لیست ماشین آلات، موفق به ساخت بلدوزرهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی با ابعاد مختلف گردند. این چنین صاحبان صنایع در حوزۀ معدن، راهسازی، ساختمان سازی، کشاورزی، شهرسازی و ... می توانند مدل های متنوعی از این ماشین را تهیه نمایند. به همین دلیل حجم تقاضا برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو همچنان در ایران حفظ می شود.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()