کوپلینگ N-eupex از دیگر انواع کوپلینگ موجود در بازار به شمار می رود که از نظر شکل ظاهری متفاوت طراحی شده است. این نوع کوپلینگ جزء کوپلینگ های لاستیکی یا کوپلینگ انعطاف پذیر به شمار می رود که دارای ساختار بسیار ساده ای می باشد. کوپلینگ ان یوپکس از نظر نوع ساختار فیزیکی، دارای دو هاب از جنس فولاد، همان رابر می باشد. میزان مقاومت انعطاف پذیری کوپلینگ های N-eupex، بر اساس میزان نیروهای فشاری و خمشی وارده بر دستگاه مورد آزمایش قرار گرفته می شود. بدین ترتیب میزان سختی رابرها بر مبنای محیط و شرایط کاری تعیین می گردد. شرکت کیهان افزار زاگرس به عنوان یکی از مراکز معتبر، دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش کوپلینگ N-EUPEX و قطعات کوپلینگ، توانسته اند امکان خرید کوپلینگ N-eupex را برای صاحبان صنایع فراهم آورند.

نحوۀ عملکرد کوپلینگ ان یوپکس

طراحی کوپلینگ ان یوپکس به نحوی است که به واسطۀ اتصال شفت – هاب ، نیروی حاصله از محرک به متحرک منتقل می شود. عامل اصلی این انتقال نیرو، از طریق هاب و رابر صورت می گیرد. فروش کوپلینگ ان یوپکس در 23 سایز صورت می گیرد و قادر به تولید گشتاوری معادل 19 الی 62000 نیوتن بر متر می باشد. این نوع کوپلینگ از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و رابرهای الاستومتر دارای فشار فشرده سازی بسیار بالایی می باشد. از دیگر ویژگی های مهم کوپلینگ N-eupex، می توان به قابلیت تنظیم دمای قابل تحمل قطعه، بر اساس نوع متریال به کار رفته اشاره نمود. خرید کوپلینگ ان یوپکس را از سایت انجام دهید.

در حال حاضر طراحی کوپلینگ های ان یوپکس در 4 تایپ متفاوت صورت می پذیرد که می توان به A,B,D,H اشاره نمود. بنابراین متناسب با ساختار مکانیکی ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و سنگین، از مزایای قطعات کوپلینگ منجمله کوپلینگ N-eupex ، کوپلینگ امگا، کوپلینگ ان ام و ... برای انتقال نیروی گشتاور به موتور و پمپ بهره گرفته می شود. هم اکنون انواع کوپلینگ لاستیکی، فلزی و ... را می توانید از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس خریداری نمائید.

  شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()