کوپلینگ MT نیز همانند سایر قطعات کوپلینگ، جهت اتصال دو شفت به یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته می شود. این چنین می توان جهت انتقال گشتاور به موتورهای مختلف، از مزایای قطعات کوپلینگ بهره گرفت. با توجه به کاربری یکسانی که کلیۀ قطعات کوپلینگ دارند، تفاوت قابل توجهی میان انواع کوپلینگ وجود دارد که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. از مهمترین وظایف کوپلینگ ام تی می توان به قابلیت انتقال قدرت از یک محور به محور دیگر اشاره نمود. از دیگر ویژگی های کوپلینگ MT می توان به قابلیت جذب ارتعاشات و جذب خطاهای ناشی از همراستا نبودن محورها اشاره نمود. شرکت کیهان افزار زاگرس چندین سال است که بر روی فروش قطعات کوپلینگ فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند بر اساس ساختار قطعات مکانیکی، اقدام به فروش کوپلینگ MT در سایزهای متفاوت نمایند.

سفارش کوپلینگ ام تی در ابعاد متفاوت

علت اصلی به کارگیری کوپلینگ ام تی و انواع دیگر، اتصال "شفت پیشران" به "شفت متحرک" می باشد. با توجه به اینکه ساخت دستگاهی که تنها یک شفت داشته باشد، کار سخت و دشواری است، در همین راستا، جهت انتقال نیرو و قدرت کافی برای به حرکت درآوردن ماشین آلات مکانیکی، استفاده از کوپلینگ برای اتصال شفت ها به یکدیگر بسیار کاربردی خواهد بود. در این صورت متناسب با تجهیزات مکانیکی مختلف می توانید از مزایای کوپلینگ MT برای انتقال نیرو بین قطعات شفت استفاده نمائید.

این نوع کوپلینگ ها دارای حداکثر ظرفیت گشتاور است که نتیجۀ به کارگیری از قطعات کوپلینگ به دلیل نصب چرخ دنده ها می باشد. در طراحی قطعات کوپلینگ ام تی می توانید سوراخ توپی در سایزهای متفاوت تهیه نمائید. بارهای اضافی مجاز بالا، برای راه اندازی و حداکثر گشتاور اتصال کوتاه را فراهم می آورند. این چنین می توان متناسب با تجهیزات مکانیکی مختلف از ویژگی های کوپلینگ ام تی بهره گرفته می شود. جهت خرید کوپلینگ ام تی با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 131
نمایش همه
علاقه مندی ها ()