این روز ها آب مصرفی برای آب شرب و استفاده های صنعتی کافی نیست و از راهکار های مختلف برای زلال سازی و تصفیه سازی آب استفاده می شد. به همین منظور دستگاه هایی ساخته شدند تا بتوان آب را پاکسازی نمود و ناخالصی های آن را از بین برد. امروزه انواع دستگاه ها برای بخش های مختلف تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از پر مصرف ترین آن ها سختی گیر رزینی است. فروش سختی گیر رزینی توسط این مجموعه با بهترین کیفیت ارائه می شود. 

سختی گیر رزینی دستگاهی است که ناخالصی آب را از بین می برد. در آب آشامیدنی و آب مورد استفاده در صنایع سختی وجود دارد و نوشیدن آب دارای سختی و یا استحمام با آن و همچنین مصارف مختلف می تواند مشکلات زیادی را به بار آورد. آب سخت، آبی است که میزان زیادی از یون های کلسیم و منیزیم در آن وجود دارد. مواد دیگر مانند آهن ، منگنز، روی و لومینیوم نیز در آب به میزان کم وجود دارد که می توان از آن صرف نظر کرد.

سختی گیر رزینی چیست؟

سختی گیر رزینی دستگاهی است که آب دارای املاح و به اصطلاح آب سخت را از درون رزین عبور می دهد و آب تصفیه سازی شده و آهک آن جدسازی می شود. این دستگاه می تواند سختی آب را که عمدتا شامل منیزیم و لسیم است را به خوبی جداسازی کند. هر چه آب در عمق زمین باشد دارای سختی بالاتری است. سختی آب موجب می شود که روی شیر هایی آب سفیدک ببندد و در داخل لوله ها گرفتگی ایجاد شود و به همین دلیل در بخش صنایع برای سالم ماندن دستگاه ها و سیستم لوله کشی از سختی گیر رزینی استفاده می نمایند.

شرکت اطلس آب از مراکز پخش دستگاه های تصفیه آب و سختی گیر رزینی می باشد. جهت خرید سختی گیر رزینی FRP به سایت اطلس آب مراجعه کرده و با ما تماس بگیرید.

   شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

     ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()