زغال سکه ای یکی از رایج ترین انواع زغال در بازار به شمار می رود که می توانید متناسب با میزان مصرفی که دارید، خریداری نمائید. فروش زغال سکه ای در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب متناسب با مصارفی که دارید، می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید. در ادامۀ پست شما را بیشتر با ویژگی های یک زغال با کیفیت و مرغوب آشنا می سازیم. در این صورت راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در بازار، بهترین زغال سکه ای و دیگر انواع زغال را تهیه نمائید. برای مصارف مختلفی منجمله استعمال دخانیات می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب، اقدام به خرید زغال سکه ای  نمائید.

مشخصه های زغال سکه ای با کیفیت

از آنجایی که زغال های سکه ای در ابعاد کوچک تر تولید می شوند، در نتیجه در مدت زمان کوتاه تر روشن می شود و به نوعی حرارت مورد نیاز شما را تأمین می کند. تنوع محصولات زغال نسبت به گذشته افزایش یافته است و به همین دلیل راحت تر می توانید زغال با کیفیت تهیه نمائید. از فروش زغال لیمو سکه ای بیشتر استقبال می شود چون هنگام سوختن، رایحۀ مرکبات به مشام می رسد. این دسته از زغال سکه ای با سوزاندن چوب درختان مرکب تولید می شوند.

از ویژگی و مشخصه های زغال سکه ای مرغوب می توان به ماندگاری بالا، داشتن بافت منسجم و ابعاد یکسان اشاره نمود. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید از مزایای زغال سکه ای بهره مند گردید. از نشانه های زغال سکه ای با کیفیت، این است که دود، گاز سمی و بوی نامطبوع تولید نمی کند. تولید حرارت یکنواخت و خاکستر اندک از دیگر مشخصه های زغال با کیفیت محسوب می گردند. لذا بر اساس مطالب مذکور، به سهولت می توانید زغال های با کیفیتی را از طریق سالار سوز جنوب، با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. با توجه به میزان مصرفی که دارید، می توانید اقدام به خرید زغال لیمو و زغال سکه ای نمائید.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()