در این مقاله شما با مهمترین ویژگی های نایلون استرچ آشنا می شوید چون یکی از پلاستیک های پر کاربرد در صنعت به شمار می رود که صنایع مختلف به منظور بسته بندی اقلام و محصولات تولید شده، تهیه می نمایند. این نوع پلاستیک با عنوان فیلم استرچ نیز شناخته می شود و از مواد پلی اتیلن PE که بر پایۀ پلیمرهای صنعتی و شیمیایی است، تولید می گردد. توسط دستگاه های تولید فیلم استرچ، امکان تولید نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت متفاوت فراهم می باشد.

بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنید، می توانید نسبت به  خرید نایلون استرچ اقدام نمائید.

خرید نایلون استرچ درجه یک

به طور کلی جهت تولید نایلون استرچ ، مواد پلی اتیلن سبک درون ماشین اکسترودر ریخته می شوند و سپس مخزن تحت حرارت و گرمای زیاد قرار می گیرد تا مواد پلیمری ذوب شده و از قسمت خروجی به بخش سیلندر ماردون انتقال پیدا می کند. این سیلندر دارای قالب حلقوی است که با چرخش ماردون و حرارت بالا، مواد پلاستیکی به خمیر تبدیل می شود. مواد اولیه، می تواند یک لایۀ نازکی بوجود آورد و پس از سرد شدن، فیلم استرچ تولید می شود. از مشخصه های اصلی نایلون استرچ می توان به خاصیت چسبندگی بالای آن اشاره نمود.

فیلم استرچ با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید می شود و با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت دستی و ماشینی، می توان برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمود. استفاده از نایلون استرچ صنعتی می تواند از ورود میکروب، باکتری، گرد و غبار، رطوبت و امثال آن به کالاهای بسته بندی شده، جلوگیری کند و شرایط مناسبی را برای حفظ طراوت، تازگی و شادابی مواد خوراکی فراهم می آورد و مانع از فاسد شدن زودهنگام مواد غذایی می شود. جهت خرید نایلون استرچ، نایلون حبابدار، پلاستیک شیرینگ و ... می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()