در حال حاضر فن به عنوان یکی از تجهیزات حرفه ای در صنعت به شمار می رود که می توانید متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، از مزایای آن برای بهبود عملکرد سیستم های الکترونیکی استفاده می شود.  نماینده Ebmpapst  در ایران با مجوزهایی که دارند، به صورت حرفه ای تلاش می کنند محصولات برند ebm را به فروش برسانند. این چنین با اطمینان خاطر فن های اورجینال از برند ای بی ام پاپست را خریداری نمائید.

وظایف نماینده ebmpapst

فن های ای بی ام به دلیل طراحی خاصی که دارند، از دوام بالایی برخوردار بوده و بهترین عملکرد را در سیستم و تجهیزات الکترونیکی بوجود می آورد. با توجه به گستردگی به کارگیری فن های آلمانی، فعالیت مراکز نماینده ebmpapst، به صاحبان صنایع کمک می کند که بتوانند محصولات اورجینال تهیه نمایند.

بنیس کمپانی از جمله نمایندگان با سابقه در عرصۀ  فروش فن Ebmpapst همواره در صدد برای عرضۀ انواع فن صنعتی می باشند.

اشکال متفاوتی از فن های صنعتی را می توانید در لیست محصولات برند ای بی ام پاپست مشاهده نمائید. بدین ترتیب متناسب با سیستم های الکترونیکی می توانید کاربردی ترین مدل های فن را تهیه نمائید. از جمله دسته بندی های اصلی فن های ebm می توان به فن های گریز از مرکز و فن های محوری اشاره نمود. در طراحی برخی از تجهیزات الکترونیکی، فن های محوری از عملکرد بالایی برخوردار بوده و همچون پروانه عمل می کنند. در صورت تمایل به دریافت لیست فن های ای بی ام می توانید با کادر فروش نماینده ebmpapst تماس حاصل فرمائید. بنیس کمپانی متناسب با نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند به عنوان نماینده رسمی ebmpapst در ایران، امکان خرید انواع فن تابلو برق، فن محوری و ... را در ابعاد متفاوت همراه با ضمانت نامه معتبر فراهم آورند.

  بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 125
نمایش همه
علاقه مندی ها ()