قطعات بلدوزر کوماتسو در دسته بندی لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، به سهولت می توانید از طریق برخی از مراکز معتبر تهیه نمائید. بلدوزر طراحی متفاوت تری نسبت به لودر دارد چون دارای تیغه و ریپر خاصی در قسمت عقب خود می باشد و این چنین امکان شیار زنی و شکستگی یک لایه از سطح خاک را برای اپراتور دستگاه فراهم می آورد. بدین ترتیب متناسب با مدل بلدوزر کوماتسو می توانید نسبت به تأمین قطعات ماشین آلات سنگین این چنینی اقدام نمائید. در حال حاضر جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اصل در ایران، بدون دغدغه می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

سفارش قطعات انواع بلدوزر کوماتسو اصل

همانطور که می دانید، به هیچ عنوان نبایستی از ماشین آلات آسیب دیده و دارای نقص فنی استفاده نمائید. بدین ترتیب بر این موضوع مهم تأکید دارید، در اولین فرصت کلیۀ قطعات بلدوزر کوماتسو را که آسیب دیده اند، با لوازم یدکی نو جایگزین نمود. فیلتر روغن، فیلتر هواکش، فیلتر گیربکس، فشنگی حرارت آب کوتاه، بلبرینگ چرخ، رولیک بالا و پایین، لینک، شاسی، ناخن، چرخ، دنده اسپراکت، زنجیر کامل و ... تعداد اندکی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو به شمار می روند که نقش حیاتی و پر رنگ در عملکرد ماشین دارند.

با توجه به اینکه بلدوزر در اجرای پروژه های سنگین عمرانی، کشاورزی، راهسازی، معدن و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بدیهی است قطعات فابریک بلدوزر کوماتسو به نحوی طراحی می گردد که قابلیت تحمل فشار و بار زیاد را داشته باشند. بنابراین ممکن است به دلایلی همچون گذر زمان و فرسودگی برخی از قطعات، لوازم یدکی اصلی بلدوزر دچار آسیب دیدگی شوند که فشار مضاعف بر روی دیگر قطعات متصل و سالم آورد.

در این صورت می بایست هر چه زودتر نسبت به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو و یا تعمیر آنها اقدام نمائید. جهت بررسی بیشتر و استعلام قیمت خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و قطعات دیگر ماشین آلات سنگین می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()