فروش نایلون حبابدار در دسته بندی پلاستیک های صنعتی صورت می پذیرد. البته افرادی که قصد اسباب کشی و جا به جایی منزل خود را دارند، جهت بسته بندی ایمن وسایل شکستنی و حساس، تلاش می کنند از مزایای پلاستیک حبابدار بهره مند گردند. در اینجا شما را با برخی از ویژگی های مهم این نوع پلاستیک آشنا می سازیم، بدین وسیله با شناخته کافی، در مواقع لزوم، از مزایای پلاستیک حبابدار بهره مند گردید. در لیست  فروش نایلون حبابدار با کیفیت می توانید این نوع پلاستیک را در ضخامت و ابعاد متفاوت تهیه نمائید. شرکت باران پلاست جزء یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در حوزۀ پلاستیک های صنعتی توانسته اند موفق به فروش نایلون حبابدار ضربه گیر برای امور بسته بندی گردند.

نکات مهم خرید و فروش نایلون حبابدار

شیوۀ تولید نایلون حبابدار با سایر پلاستیک ها متفاوت است که البته مراحل ابتدایی همانند یکدیگر آماده سازی می شوند. در واقع مواد گرانول جامد درون مخازن مخصوص حرارت داده می شود تا به مرحلۀ ذوب برسند. سپس توسط دستگاه مخصوص تولید نایلون حبابدار، لایۀ خمیری نازک مواد گرانول ذوب شده بر روی استوانۀ سوراخ دار قرار گرفته می شود و سپس یک لایۀ نازک پلاستیک دیگر بر روی آن قرار می گیرد. این چنین پلاستیک حبابدار را تولید و روانۀ بازار می نمایند.

قطعاً جهت انتخاب نوع پلاستیک، بایستی جنس اقلام و کاربری آنها معین گردد. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید مناسب ترین نوع نایلون را در ابعاد و ضخامت مناسب خریداری نمائید. فروش نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی، شرایط بهتری را برای جلوگیری از خسارت به اقلام فراهم می آورد.

در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف در امور بسته بندی محصولات خود دارند، می توانند نسبت به خرید نایلون حبابدار  دو لایه و یا چند لایه با حباب های ریز و یا درشت اقدام نمایند. جهت تأمین نایلون حبابدار در ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با شرکت باران پلاست مراجعه نمایند.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()