برخی از افراد تنها تصور می کنند که جهت تماشای فیلم و سریال، نیاز به استفاده از تلویزیون و یا LCD است ولی این چنین نیست چون با استفاده از ویدئو پروژکتور نیز می توانید یک سینمای خانگی برای خود و اعضای خانواده فراهم آورید. از ویژگی و مشخصه های بارز ویدئو پروژکتور می توان به قابلیت پخش داده های تصویری در ابعاد بزرگ تر اشاره نمود. به همین دلیل عامل اصلی ایجاد مراکز سینما در سطح جهان شد و با پیشرفت تکنولوژی، مهندسین توانستند موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور در ابعاد کوچک تر و وزن کمتر گردند. فروشگاه نیزار کالا از جمله تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور به شمار می رود که توانسته اند مبتنی بر فناوری روز موفق به تولید دستگاه های پیشرفته تر منجمله مینی ویدئو پروژکتور با سیستم عامل اندروید گردند.

خرید ویدئو پروژکتور برای سالن های همایش

این چنین برحسب نیازی که دارید، می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور با قابلیت های متفاوت اقدام نمائید. در صورت تمایل به خرید ویدئو پروژکتور بایستی توجه و دقت کافی نسبت به نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه و همچنین مشخصات فنی تصویری آن داشته باشید. بدیهی است متناسب با محیط های آموزشی، سالن های برگزار کنندۀ همایش و کنفرانس، سینمای خانگی و امثال آن، می توانید مناسب ترین مدل ویدئو پروژکتور را خریدای نمائید.

متناسب با موقعیت های مختلف، راحت تر نسبت به گذشته می توانید در مورد انتخاب مدل ویدئو پروژکتور تصمیم بگیرید. عمدتاً مدل های جدید دستگاه های پروژکتور تجهیز به پورت های HDMI، USB، AVG، S-Video و اسپیکر، میکروفن و WiFi می باشند. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به خرید دستگاه پروژکتور اقدام نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور مانند خرید ویدئو پروژکتور مدل T48می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. بدین ترتیب به سهولت قادر به  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  و دستگاه مورد پسند خود خواهید بود.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()