لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل محسوب می گردد و با گذر زمان دچار فرسایش شده و پنچر می شوند. در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینۀ طراحی و ساخت لاستیک فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند محصولات متنوعی را بر اساس شاخص های استاندارد بین المللی تولید و به بازار عرضه نمایند. لاستیک پیرلی یکی از برندهای معروف در صنعت لاستیک سازی است. کمپانی پیرلی از همان ابتدای ورود، به عنوان یکی از اسپانسرهای قوی در حوزۀ مسابقات فرمول یک و رالی مشارکت می نمود و همچنان شاهد ادامۀ فعالیت این کمپانی معتبر در سطح جهانی هستیم. بسیاری از افراد خواستار   خرید لاستیک پیرلی هستند. فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند موفق به واردات مدل های متنوعی از لاستیک پیرلی، محصول سایر کشورهای اروپایی گردند.

سفارش اینترنتی لاستیک رادیال پیرلی

در واقع شرکت بنیان گذار لاستیک پیرلی در کشور ایتالیا می باشد. لیکن با گسترش محبوبیت این برند، سیاست کاری این مجموعه به نحوی بود، که توانستند موفق با راه اندازی کارخانجات تولید لاستیک پیرلی، بیش از گذشته بر تنوع محصولات خود بی افزایند. علاوه بر آنکه سطح دسترسی خریداران را راحت تر از گذشته نموده اند. بنابراین امروزه می توانید لاستیک پیرلی آلمان را ارزان تر از محصول کارخانه پیرلی در ایتالیا خریداری نمائید. قطعاً تعدد شعبات تولید لاستیک پیرلی شرایط بهتری را برای خرید محصولات این برند معتبر فراهم نموده است.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت لاستیک پیرلی بر اساس مدل، کشور سازنده، سال تولید، نوع ساختار و قیمت روز ارز تعیین می گردد. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن مدل خودرو، مشخصات فنی لاستیک های فابریک، شرایط آب و هوایی منطقه و نوع جاده می توانید نسبت به مدل لاستیک پیرلی تصمیم بگیرید. در لیست لاستیک های پیرلی می توانید لاستیک زمستانی، تابستانی و تمام فصل را تهیه نمائید. مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک توانسته اند موفق به فروش مدل های متنوعی از لاستیک پیرلی همراه با گارانتی معتبر گردند.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()