لاستیک پراید را می توانید به راحتی در سطح بازار تهیه نمائید. از آنجایی که پراید از جمله خودروهای رایج در بازار به شمار می رود، بدیهی است که بتوانید متناسب در سطح بازار، راحت تر انتخاب و خرید لاستیک پراید را انجام دهید. اهمیت دادن به موضوع مهمی همچون تعویض لاستیک های قدیمی خودرو، برای رانندگان حائز اهمیت خواهد بود. چرا که لاستیک ارتباط میان خودو و جاده را برقرار می کند. بنابراین بیشتر در معرض فرسایش قرار گرفته می شود و بایستی پس از بررسی مشخصات فنی لاستیک پراید، در نهایت انتخاب خود را نهایی نمائید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان مراکز عرضۀ لاستیک خودرو، توانسته اند موفق به فروش لاستیک پراید در برندهای مختلف گردند.

مشخصات فنی لاستیک فابریک پراید

لاستیک فابریک برخی از تیپ های پراید دارای مشخصات فنی 165/65R13 است. هر کدام از اعداد و حروف لاتین دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. به عنوان مثال لاستیک پراید دارای پهنای 165 میلی متر، نسبت ارتفاع یا فاق 65 میلی متر و قطر 13 اینچ می باشد. ضمن آنکه دارای ساختار رادیال R است. بدین ترتیب متناسب با مدل پراید، می توانید با اطمینان خاطر، اقدام به خرید لاستیک پراید نمائید. در انتخاب مدل لاستیک خودرو، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به شرایط محیطی منطقه و همچنین نوع جاده داشته باشید. قیمت لاستیک پراید بر اساس برند و مدل آن تعیین می گردد، بدین ترتیب بهترین مدل را سفارش دهید. خرید لاستیک هانکوک را از این مجموعه با ارزان ترین قیمت انجام دهید زیرا فروشگاه چرخ و یدک از بزرگ ترین مراکز فروش لاستیک هانکوک می باشد.

در حال حاضر در لیست لاستیک پراید می توانید لاستیک زمستانی، تابستانی و تمام فصل خریداری نمائید. بدین ترتیب متناسب با منطقۀ سردسیر می بایست لاستیک زمستانی تهیه نمائید چون دوام بیشتری در برابر شرایط محیطی خواهد داشت. جهت بررسی بیشتر، می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نمائید. با انتخاب لاستیک مناسب، می توانید رانندگی متفاوتی را تجربه کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()