اگر در محوطه های سبز باغچه و پارک رفته باشید، قطعاً نوعی سنگ های توخالی را مشاهده نموده اید. این نوع سنگ با عنوان پوکه معدنی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند، که موضوع اصلی این مقاله را به خود اختصاص داده است. فروش پوکه معدنی در سایزهای متفاوت انجام می پذیرد و متناسب با مصارفی که صنایع مختلف در نظر گرفته اند، می توان آنها را تأمین نمود. پوکه معدنی نوع سنگ آذرین آتشفشانی است که در محوطۀ کوه های آتشفشان یافت می شوند. بنابراین در چنین مناطقی، می توانید شاهد فعالیت معادن استخراج پوکه معدن باشید. پوکه معدنی رضایی سال های متوالی است که توانسته اند سطح فعالیت خود را گسترش داده و این چنین موفق به تأمین پوکه های معدنی قروه در تهران گردند.

انواع پوکه معدنی موجود در بازار

صنایع متعددی منجمله ساختمان سازی، عمران و راهسازی، نساجی، کاغذسازی، تولید لوازم آرایشی و بهداشی، داروسازی، کشاورزی و ... نیازمند به تأمین پوکه معدنی در سایزهای متفاوت هستند. در حال حاضر توسط معادن پوکه معدنی ، این نوع سنگ در ابعاد و عناوین متفاوت استخراج می شوند. پوکه معدنی شن و ماسه ای، نخودی، عدسی، بادامی، گردویی و ... برخی از انواع پوکه معدنی به شمار می روند. در مصارف گوناگون می توان بهترین سایز این نوع سنگ را تهیه نمود.

پوکه معدنی از جمله ترکیبات سایندۀ خمیر دندان، ماسک، اسکراب و سایر محصولات مراقبت از پوست محسوب می گردد. ضمن آنکه به عنوان عامل اصلی در فرآیند سنگ شور نمودن پارچه هایی از جنس لی به شمار می رود. در نتیجه صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند نسبت به خرید پوکه معدنی در تهران  اقدام نمایند. از دیگر خواص اصلی پوکه های معدنی می توان به داشتن طول عمر بالا، دمای ذوب بالا، نگهداری رطوبت، سبک بودن و مقاومت در برابر ضربه اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی که صنایع مختلف دارند، از طریق پوکه معدنی رضایی می توانند این نوع سنگ را تهیه نمایند.

       پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()