لاستیک اپتیما متناسب با تیپ های متفاوت آن، خریداری می شود. در واقع اتومبیل اپتیما توسط شرکت تولید کننده در تیپ های متفاوتی همچون ساده، هیبرید، LX، JF، SX، GT و لیمیتد SX مونتاژ و به بازار مصرف عرضه شده اند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، با اطمینان خاطر می توانید اقدام به خرید لاستیک اپتیما اورجینال نمائید. عمدتاً سایزهای لاستیک فابریک اپتیما عبارتند از 205 / 65 R 16 ، 215 / 50 R 17 و همچنین 235 / 45 R 18 می باشند. بدین ترتیب هنگام تعویض لاستیک اپتیما می توانید با مد نظر قرار دادن سایزهای مذکور، از میان برندهای لاستیک خارجی و ایرانی، بهترین محصول را خریداری نمائید. فروشگاه چرخ و یدک بر حسب نیاز بازار و میزان تقاضای موجود، توانسته اند امکان خرید لاستیک اپتیما با برند کومهو را فراهم آورند. بدین ترتیب متناسب با تیپ خودروی اپتیما، بهترین سایز را می توانید انتخاب نمائید.

سفارش آنلاین لاستیک اپتیما

با افزایش تنوع برند لاستیک در بازار، با کسب اطلاعات دقیق نسبت به سایز مناسب لاستیک اپتیما ، می توانید بهترین انتخاب را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، خریداری نمائید. اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی خودرو هستید، توجه به کیفیت و تاریخ تولید لاستیک برای خریدار لازم و ضروری می باشد. در این صورت با اطمینان خاطر می توانید بهترین نوع لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمائید. با توجه به مطالب مذکور، قیمت لاستیک اپتیما بر اساس برند و سال تولید آن تعیین می گردد. البته وارداتی بودن لاستیک های خارجی، باعث افزایش قیمت لاستیک اپتیما با برندهای خارجی می گردد.

در صورت علاقه مندی به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک توانسته امکان  خرید لاستیک نوع اپتیما را برای عموم مشتریان فراهم سازد. با اطمینان خاطر می توانید همراه با گارانتی معتبر لاستیک مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 87
نمایش همه
علاقه مندی ها ()