نماینده ebmpapst از جمله مراکز معتبری است که به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش محصولات برند ebmpapst فعالیت می کنند. همواره تعداد نمایندگان رسمی کمپانی های خارجی در ایران اندک است و این مسئله باعث می گردد تا شاهد عرضۀ قطعات غیر اصل در سطح بازار باشیم. در همین راستا، صنعت گران برای تأمین فن های ای بی ام به صورت اورجینال می توانند از طریق نماینده ebmpapst، چنین قطعاتی را تهیه نمایند. با توجه به گستردگی کاربرد چنین قطعاتی، صاحبان صنایع کوچک و بزرگ متناسب با سیستم های الکترونیکی که تولید می کنند، می توانند جهت بهینه سازی مصرف انرژی از طریق  نماینده Ebmpapst ، انواع فن تابلو برق، فن هواکش، فن اوکسیال، فن کندانسور و ... را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

نماینده رسمی ebmpapst

بنیس کمپانی به عنوان نماینده ebmpapst در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته چند سال متوالی، با عرضۀ محصولات اورجینال، همواره رضای مندی مشتریان و صاحبان صنایع را فراهم آورند. تنوع فن های صنعتی بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا متناسب با سیستم های الکترونیکی مختلف، در انتخاب نوع فن توجه و دقت نمود. شرکت ای بی ام متناسب با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند موفق به طراحی انواع فن و سیستم تهویه با ولتاژهای متفاوت گردند. بدیهی است متناسب با سیستم های الکتریکی و الکترونیکی مختلف، جهت جلوگیری از تلفات انرژی اقدام به استفاده از فن های تابلو برق ای بی ام در ابعاد متفاوت می نمایند. در حال حاضر از طریق نماینده ebmpapst، با اطمینان خاطر، می توانید فن های اورجینال تهیه نمائید.

طراحی و ساخت فن تابلو برق در سایزهای متفاوت منجمله 12*12، 15*15، 18*18، 20*20، 25*25 و ... صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام  خرید فن Ebmpapst و فن تابلو برق و انواع فن هواکش صنعتی می توانید با نماینده ebmpapst تماس حاصل نموده و پس از اطمینان از موجودیت انواع فن، محصولات با کیفیتی را تهیه نمائید.

بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()