تفنگ پی سی پی یکی از پرطرفدارترین تفنگ های بادی است که دارای مزایای متعددی می باشد. امروزه به سهولت می توانید از مزایای این نوع تفنگ برای شکار و یا مسابقات تیراندازی استفاده نمائید. اشخاصی که در حوزۀ فروش تفنگ بادی فعالیت دارند، به صورت تخصصی می توانند نسبت به تنوع مدل های این نوع تفنگ به شما مشاوره دهند و این چنین شما را در خرید تفنگ پی سی پی راهنمایی کنند. در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، به سهولت می توانید انتخاب درستی از میان تنوع بالای محصولات موجود در فروشگاه داشته باشید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید کاربردی ترین نوع تفنگ را انتخاب نمائید.

در نتیجه متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به  خرید تفنگ پی سی پی ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید.

خرید تفنگ پی سی پی ارزان

از مزایای نسل جدید تفنگ های بادی منجمله تفنگ پی سی پی می توان به افزایش برد و قدرت آن اشاره نمود. علاوه بر آنکه در هر بار خشاب گذاری، امکان پرتاپ چندین شلیک برای فرد فراهم می باشد و تنها با استفاده از گلنگدن می توان تفنگ را برای شلیک کردن آماده نمود. بنابراین استفاده از این نوع تفنگ بادی برای افراد بسیار راحت می باشد و می توان در مدت زمان کوتاهی، چندین تیر شلیک نمود. قیمت تفنگ پی سی پی بر اساس سبک طراحی و جنس متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته می شود، تعیین می گردد. مجموعه طبیعت نو به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در زمینۀ فروش تفنگ های بادی، توانسته اند موفق به  فروش تفنگ پی سی پی در مدل های متنوع گردند.

جهت مشاهدۀ مدل های جدید تفنگ پی سی پی و سفارش اینترنتی این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی طبیعت نو مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که در زمینۀ فروش تفنگ های بادی، توانسته اند محصولات متنوعی را با بردهای معمولی و یا بیشتر عرضه نمایند.

مجموعۀ طبیعت نو

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، روبروی پلاسکو سابق، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن: 33942210-021

09215841866

ساعت پاسخگویی : شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()