جهت خرید لاستیک می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده در بازار مراجعه نمائید چون متأسفانه شاهد عرضۀ لاستیک های فیک در سطح بازار هستیم. در نتیجه بر حسب مدل خودرو، به سهولت می توانید اقدام به خرید لاستیک رادیال نمائید. از برند های مشهور و رایج در بازار لاستیک می توان به لاستیک های خارجی کومهو، هانکوک، پیرلی، میشلن، کنتیننتال، نانکن، بریجستون، تراینگل، نکسن، لاسا و ... اشاره نمود. این در حالی است که جهت  خرید لاستیک با کیفیت ایرانی می توانید از میان محصولات برندهای لاستیک بارز، کویر تایر، دنا، یزد تایر و ... انتخاب خود را انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از تأمین کنندگان محصولات تایر در ایران فعالیت خود را آغاز نموده اند. این چنین توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، موفق به فروش انواع لاستیک خارجی و ایرانی گردند.

خرید لاستیک بر اساس سایز

نکات متعددی در زمینۀ خرید لاستیک وجود دارد چون تنوع محصولات خودرو در بازار بسیار است. به عبارتی شرکت های خودروسازی مبتنی بر محصولاتی که دارای مشخصات فنی متفاوت می باشند، از لاستیک هایی با سایز متفاوت استفاده می نمایند. با توجه به تعدد مدل های لاستیک در بازار، ممکن است افراد در انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، سردرگم شود. بنابراین، توصیه بر این داریم که نگاهی به سایز لاستیک فابریک خودرو داشته باشید. ضمن آنکه امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان فروش ما برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

اگر در پی خرید لاستیک خودرو هستید و تا کنون سابقه ای در این زمینه ندارید، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفهوم عبارات مندرج بر روی تایر، برای شما ضرورت خواهد داشت. حداکثر شاخص سرعت، بار مجاز، سایز رینگ، نوع خودرو، نوع ساختار لاستیک، ابعاد فاق تایر، پهنای لاستیک، سال تولید، نام کشور سازنده و نوع متریال تشکیل دهندۀ لاستیک از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک مانند خرید لاستیک هانکوک ، از سوی خریدار بایستی در نظر گرفته شوند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 90
نمایش همه
علاقه مندی ها ()