ویدئو پروژکتور مدل T44 به عنوان یکی از پیشرفته ترین دستگاه های پروجکشنی است که توسط نیزار کالا عرضه می شود. این دستگاه پروژکتور منطبق بر تکنولوژی و فناوری پیشرفته طراحی و ساخته شده است. بدین ترتیب متناسب با مساحت اتاق و میزان مصرفی که در طول روز دارید، می توانید نسبت به  خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقدام نمائید. با انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب، می توانید داده های تصویری را با کیفیت بالا مشاهده نمائید. این دستگاه نسبت به نسخه های قدیمی ویدئو پروژکتور، در ابعاد کوچک و وزن اندک ساخته شده است و بدین وسیله توانسته اند امکان جا به جایی این دستگاه را برای افراد تسهیل نمایند. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یکی دیگر از مراکز فروش دستگاه های پروژکتور، توانسته اند در لیست محصولات پرفروش، ویدئو پروژکتور مدل T44 را با تخفیفات ویژه به بازار عرضه نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 با قیمت ارزان

ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای کنتراست بالا و رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد. عملکرد این دستگاه، متناسب با مشخصات فنی که از آن برخوردار است، در سطح بالایی قرار گرفته می شود. متناسب با هر محیطی، می توانید از مزایای این دستگاه پروژکتور بهره مند گردید. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور T44 به میزان 5000 لومن می باشد که قابلیت پخش تصاویر را با جزئیات دقیق دارد. لازم به ذکر است که امکان قرار دادن ویدئو پروژکتور به صورت زاویه دار در محیط های مختلف وجود دارد و در نهایت امکان نمایش تصویر را به صورت کامل بر روی پرده نمایش فراهم می سازد.

به طور کلی متناسب با فضایی که در اختیار دارید، امکان استفاده از تکنولوژی ویدئو پروژکتور مدل T44 با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندروید برای مشتریان فراهم می باشد. بدین ترتیب، جهت خرید ویدئو پروژکتور برای ایجاد سینمای خانگی، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و به صورت آنلاین، با تخفیف ویژه اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا  

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()