نایلون عریض یکی از پرفروش ترین انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که می توانید از طریق شرکت دریا پلاستیک تهیه نمائید. همانطور که می توانید رول پلاستیک عریض به صورت یک لایه و چند لایه تولید و روانۀ بازار می شود. این چنین صنایع مختلف به اقتضای نیاز می توانند نایلون عریض نازک و یا نایلون عریض ضخیم خریدای نمایند. کیفیت و دوام نایلون عریض بر اساس جنس متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، تعیین می گردد. این چنین امکان خرید نایلون عریض درجه یک و همچنین درجه سه در سطح بازار وجود دارد، در صورت لزوم به تأمین نایلون عریض گلخانه ای مرغوب می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

فروش نایلون عریض نازک و ضخیم

در صنعت کشاورزی شاهد گسترش کاربرد نایلون عریض هستیم چون این نوع پلاستیک به دلیل داشتن پهنای بالا، برای مصرف کنندگان صرفۀ اقتصادی دارد. در این صنعت شاهد به کارگیری نایلون عریض به عنوان پلاستیک گلخانه ای هستیم چون دارای مقاومت بالایی در برابر شرایطی محیطی می باشند. این چنین بر حسب نیازی که دارید، بدون دغدغه می توانید نسبت به خرید نایلون عریض اقدام نمائید. بر اساس مطالب مذکور، قیمت نایلون عریض به میزان ضخامت، ابعاد و جنس متریالی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تعیین می گردد. اگر خواستار خرید نایلون عریض گلخانه ای هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به ویژگی های این نوع پلاستیک داشته باشید.

تنها پوشانندگی گستردۀ نایلون نبایستی مورد توجه قرار گرفته شود بلکه در نظر گرفتن موارد مهم از جمله داشتن مقاومت بالا در برابر تابش مستقیم نور خورشید و استحکام در برابر پارگی و ضربات شدید حائز اهمیت است. در حال حاضر متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید از طریق دریا پلاستیک نسبت به خرید نایلون عریض گلخانه ای ارزان و با دوام در ابعاد و ضخامت آماده و یا سفارشی اقدام نمائید. 

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()