نایلون شیرینگ یکی دیگر از پرکاربردترین انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که دارای قابلیت های زیادی می باشد. شاخص ترین ویژگی های ظاهری نایلون شیرینگ می توان به شفافیت، دوام  بالا نسبت به حرارت زیاد، مقاومت در برابر پارگی، قابلیت چاپ پذیری و تنوع رنگ بندی اشاره نمود. علاوه بر آنکه می توان گفت : نایلون شیرینگ دارای قابلیت شکل پذیری می باشد و می توان جهت بسته بندی انواع محصولات نوشیدنی و کنسرو از آن استفاده نمود. در صورت نیاز به   خرید نایلون شیرینگ با دوام و مرغوب می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

ویژگی های بارز نایلون شیرینگ

این مجموعۀ معتبر در طول سال ها فعالیت مداوم توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و همچنین مواد اولیۀ مرغوب موفق به تولید نایلون شیرینگ پی او اف با ضخامت استاندارد گردند. البته امکان خرید نایلون شیرینگ در سایز سفارشی نیز فراهم می باشد. از دیگر قابلیت های این نوع محصول می توان به دوام بالا و مقاومت در برابر نفوذ پذیری آب و ضربات شدید اشاره نمود.  نایلون شیرینگ پی او اف به دلیل برخورداری از مواد شیمیایی مرغوب و درجه یک، دارای چنین ویژگی هایی می باشد.

قابل بازیافت بودن، مقاومت در برابر عوامل خوردگی، انعطاف پذیری بالا، سبک بودن و عایق بندی از مهمترین شاخصه های نایلون شیرینگ به شمار می روند. صنعت گران می توانند متناسب با تولیداتی که دارند، نسبت به خرید نایلون شیرینگ شفاف و یا رنگی در ابعاد آماده و یا سفارشی اقدام نمایند. بدین وسیله با اطمینان خاطر می توان از مزایا و قابلیت های پلاستیک شیرینگ برای بسته بندی و سرعت بخشیدن پروسۀ حمل و نقل و جابجایی محصولات در کارخانجات استفاده نمود. در واقع امکان بسته بندی پک و چندتایی اجناس به وسیله نایلون شیرینگ فراهم می باشد. در صورت تمایل به استعلام قیمت  خرید نایلون شیرینگ پی او اف و سفارش پلاستیک های صنعتی درجه یک می توانید با دفتر فروش ما در دریا پلاستیک ارتباط برقرار نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 52
نمایش همه
علاقه مندی ها ()