با بالا رفتن قیمت خودرو ها، خرید خودرو به یکی از آرزوی افراد به خصوص جوانان تبدیل شده است. در این میان خرید اقساطی ایران خودرو همیشه منطقی و معقول می ‌باشد. با توجه به اینکه قیمت خودرو ها روز به روز افزایش می‌ یابد، با جمع آوری پس انداز نمی ‌توان خودروی مورد نظر را خریداری کرد زیرا خودرو ها با افزایش قیمت روبرو شده و دیگر پس‌ انداز برای خرید خودرو کافی نخواهد بود به همین جهت خرید اقساطی ایران خودرو بهترین راه حل خواهد بود. شما در کنار استفاده از خودرو می ‌توانید اقساط آن را بپردازید.

خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط شرکت ایران خودرو در زمان ‌هایی مانند اعیاد ارائه می ‌شود اما با توجه به محدود بودن تعداد خودرو های عرضه شده افراد زیادی قادر به خرید خودرو نخواهند بود. آن هم فروش اقساطی خودرو با شرایط عجیب و غریب توسط کارخانه ارائه می ‌شود که افراد زیادی نمی ‌توانند به این خودرو ها دست یابند. بنابراین شرکت ‌های واسطی خودرو های ایران خودرو را به صورت قسطی به خریداران خودرو ارائه می‌ کنند.

فروش اقساطی خودرو با شرایط عالی

 مجموعه دنیای خودرو یکی از مراکز فروش اقساطی خودرو است که انواع خودرو ها از جمله محصولات ایران خودرو، سایپا ،مدیران خودرو و سایر خودروسازان را به صورت اقساطی ارائه می ‌دهد. این مجموعه شرایط عالی را برای خریداران خودرو در نظر گرفته است. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید مجموعه دنیای خودرو بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در خرید خودرو از طریق این مجموعه، با هر شرایطی که دارید نگران نباشید زیرا دنیای خودرو با تنوع خودرو ها و شرایط منعطف بهترین خدمات دهی را ارائه می دهد.

شرایط خرید اقساطی ایران خودرو  ارائه شده توسط این مجموعه برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایر محصولات مطابق با شرایط خریداران می ‌باشد تا بتوانند بسیار آسان ‌تر خرید خودرو را انجام دهند.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 64
نمایش همه
علاقه مندی ها ()