لاستیک سراتو را می توان با مشخصات فنی متفاوت خریداری نمود. خودروی سراتو از محصولات شرکت کیا موتور محسوب می گردد که با دو پیشرانه 1.6 و 2 لیتری تولید و روانه بازار می شوند. بنابراین متناسب با حداکثر قدرت موتور 156 اسب بخار و گشتاور 195 نیوتن متر بایستی در خرید لاستیک سراتو توجه نمائید چون شاخص حداکثر سرعت مجاز بر روی انتخاب این محصول تأثیرگذار است. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل نوع فعالیتی که در حوزه فروش لاستیک سراتو انجام می دهند، برندهای معتبر خارجی اورجینال و ایرانی را به مشتریان خود پیشنهاد داده‌اند.

خرید بهترین لاستیک سراتو

در نتیجه متناسب با نوع کاربری که برای اتومبیل سراتو در نظر گرفته‌اید، می توانید بهترین خرید لاستیک سراتو را انجام دهید. عوامل مؤثر در انتخاب لاستیک سراتو عبارتند از:

  • شرایط محیطی: بر اساس شرایط محیط و آب و هوا بایستی به مشخصات ظاهری لاستیک سراتو انتخاب توجه نمائید که قابلیت تحمل گرمای زیاد و یا پاشش باران و عدم لغزندگی بر روی سطح یخبندان را داشته باشد.
  • سایز رینگ: متناسب با تیپ های متفاوت اتومبیل سراتو، در انتخاب لاستیک خودرو باید توجه نمود.
  • نوع جاده: متناسب با نوع کاربری که برای خودرو در نظر گرفته‌اید، باید در انتخاب لاستیک رادیال، ران فلت، بایاس یا آفرود برای اتومبیل سراتو توجه نمود.
  • قیمت: عامل مهم دیگر در انتخاب لاستیک سراتو، ملاک قرار دادن قیمت تایر است. هر چه قابلیت و فناوری لاستیک بیشتر باشد، بدیهی است از قیمت بیشتر برخوردار خواهد بود. این در حالی است که امکان خرید لاستیک سراتو ارزان از میان برندهای خارجی برای اتومبیلتان فراهم می باشد.

جهت بررسی بیشتر علائم استاندارد لاستیک‌های فابریک سراتو می توانید با کادر فروش ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید. در نهایت، پس از بررسی تمام جوانب و مقایسه هر یک از محصولات از نظر مشخصات فنی و قیمت ، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()