لاستیک اپتیما را می توان از میان محصولات موجود در فروشگاه چرخ و یدک انتخاب کرد. اتومبیل اپتیما از جمله خودروهای پرفروش کمپانی کیا محسوب می گردد که شامل تیپ های متفاوت ساده، هیبریدی، لیمیتد و غیره می باشد. بنابراین هنگامی که راننده قصد تعویض کردن تایرهای قدیمی و  خرید لاستیک اپتیما جدید را دارد، باید به یک سری نکات مهم این چنینی توجه کند.

شاخص های مهم در خرید لاستیک اپتیما

با کسب آگاهی نسبت به چنین موضوعاتی، فرد راحت‌تر می تواند برای خرید لاستیک اپتیما تصمیم بگیرید. بدون شک، انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار است و به همین دلیل راننده بایستی در زمان تعویض تایرهای قدیمی نسبت به انتخاب لاستیک جدید توجه و دقت کافی داشته باشد. از جمله نکات ارزشمند در انتخاب لاستیک اپتیما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیپ خودروی اپتیما: با توجه به اینکه این خودرو در تیپ های اپتیما JF، TF، EX، LX، GT Line، ساده و هیبریدی تولید می شوند. هنگام خرید لاستیک اپتیما باید آگاهی کافی نسبت به مشخصات فنی خودرو و همچنین سایز رینگ در اختیار داشته باشید.
  • شرایط جوی: یکی عوامل مهم در مسیر انتخاب مدل لاستیک اپیتما، مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و آب و هوایی است که می تواند گرم و خشک، معتدل و یا سرد و بارانی باشد. در این صورت انتخاب مدل لاستیک را بایستی از میان تایرهای تابستانه، تمام فصل و زمستانه با دقت بالا انجام دهید.
  • سبک رانندگی: متناسب با سبک رانندگی شهری، بیرون از شهر و مسابقات می توانید لاستیک رادیال، ران فلت، بایاس و یا آفرود را برای اتومبیل های اپتیما خریداری نمائید.

جهت بررسی بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در خرید  لاستیک اپتیما به صورت آنلاین می توانید با کادر فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید. این چنین بدون دغدغه متناسب با مدل خودرو از میان برندهای خارجی و ایرانی می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 13
نمایش همه
علاقه مندی ها ()