فروش ویدئو پروژکتور در گذر زمان در مدل های متفاوت صورت می گرفت که می توان به دستگاه های ویدئو پروژکتور DLP، LCD، LED و LCOS اشاره نمود. هر کدام از آنها به دلیل داشتن فناوری خاص، در دوره ای از فروش ویدئو پروژکتور، توسط سازمان ها، شرکت ها، مدارس، عموم افراد و دیگر اشخاص مورد استقبال قرار گرفت. در حال حاضر توسط فروشگاه نیزار کالا، شاهد فروش ویدئو پروژکتور با کیفیت با قابلیت های پیشرفته هستیم.

فروش ویدئو پروژکتور پرتابل ارزان

در نتیجه متناسب با نیاز و وضعیت روشنایی محیط می توانید بهترین انتخاب ویدئو پروژکتور را داشته باشید. برخی از انواع دسته بندی فروش ویدئو پروژکتور بر اساس موارد زیر می باشند:

  • میزان رزولوشن تصویر
  • مقدار طول عمر لامپ
  • نوع سخت افزار دستگاه
  • مقدار تصحیح زاویه تصویر
  • نوع پورت های ورودی و خروجی
  • و ...

بدین ترتیب با توجه به فضایی که در اختیار دارید، قادر به انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور برای ایجاد سینمای خانگی هستید. در نتیجه به سهولت می توانید فضای مناسبی برای نمایش تصاویر برای مخاطبان خود در کلاس های درس، اتاق کنفرانس و همایش، سالن های آمفی تئاتر و ... فراهم آورید. فروش ویدئو پروژکتور اندروید بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون یک محیط کاربری مناسب در اختیار فرد قرار می دهد. در این صورت به سهولت قادر به تنظیم زاویه تصاویر، میزان روشنایی تصویر، کیفیت روشنایی تصویر بر روی پرده نمایشگر، میزان ولوم صدا و سایر موارد مرتبط خواهید بود.

فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل نیز بیش از مدل های قدیمی، خریداران بسیاری را به خود جلب نموده است چون قابلیت ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتالی را بدون کابل دارد. با آگاهی داشتن به چنین موضوعات مهمی، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا می توانید پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه قیمت ویدئو پروژکتور، در نهایت بهترین انتخاب و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()