ورق هایمپک از دیگر مواد اولیه موجود در بازار به شمار می رود که توانسته اند با استفاده از آن، محصولات متنوعی را در صنایع مختلف تولید و روانه بازار نمایند. گروه تولیدی هنرپلاست چندین سال است که با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و دستگاه های پیشرفته موفق به تولید و فروش ورق هایمپک در رنگبندی و ضخامت متفاوت گردند. در نتیجه صنعت گران متناسب با نیاز می توانند نسبت به  خرید ورق هایمپک اقدام کنند. از خواص بارز ورق هایمپک می توان به مقاومت بالای آن در برابر ضربات شدید، خط و خش و همچنین انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. قیمت ورق هایمپک بر اساس میزان ضخامت، کیفیت مواد اولیه و همچنین ابعاد و رنگ آن صورت می پذیرد.

خواص ورق هایمپک

ورق هایمپک به دلیل خصوصیات و ویژگی ‌هایی که از آن برخوردار هستند، دارای مصارف گوناگون هستند. برخی از مصارف رایج ورق هایمپک عبارتند از:

  • صنایع خودروسازی: برای تولید قطعات داخلی و خارجی خودروها به عنوان جایگزین مناسب برای شیشه و پلاستیک معمول اقدام به خرید ورق هایمپک می نمایند.
  • صنایع الکترونیکی: از جمله کاربردهای دیگر ورق هایمپک می توان به صنعت الکترونیک اشاره کرد چون گزینه مناسبی برای تولید پوشش ‌های محافظ جهت ساخت انواع صفحه نمایش، لنزهای دوربین‌ و قطعات الکترونیکی دیگر به شمار می رود.
  • صنایع پزشکی: در تولید تجهیزات پزشکی مانند شیشه‌های حفاظتی برای دستگاه‌های پزشکی، خرید ورق هایمپک به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای محافظت از دستگاه‌ ها و بیماران صورت می پذیرد.
  • صنایع بسته‌بندی: ورق های هایمپک به عنوان جایگزین مناسب برای بسته‌بندی محصولات حساس به ضربه و شوک، مانند لوازم آرایش، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی به شمار می رود.

با توجه به ویژگی‌های مختلف فروش ورق هایمپک ، در صنایع مختلف بسیار توانسته تحول در محصولاتشان بوجود آورد و به عنوان یک گزینه با کارایی بالا برای حفاظت و نگهداری از محصولات استفاده می نمایند. جهت استعلم قیمت ورق هایمپک می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس بگیرید.

هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()