چراغ قوه ال ای دی لنزر به دلیل داشتن سخت افزار خاص منجمله چراغ های ال ای دی با این عنوان شناخته می شود. لنزر یکی از برندهای معروف و شناخته شده در جهان به شمار می رود که باعث گردیده نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

این چنین متناسب با نیازتان در طبیعت که ممکن است با کاهش روشنایی محیط روبرو شوید، اقدام به  خرید چراغ قوه ال ای دی لنزر  در مدل های متفاوت نمائید. با مراجعه به فروشگاه طبیعت نو می توانید محصولات با کیفیت متنوعی را مشاهده نمائید و سپس متناسب با بودجه و سلیقه شخصی، چراغ قوه ال ای دی لنزر محصول کشور آلمان را خریداری کنید.

فاکتورهای مهم در خرید چراغ قوه ال ای دی لنزر

همانطور که می دانید، کوهنوردان و طبیعت‌گردان به مدل و نوع چراغ قوه توجه می کنند و همواره برای آن‌ها حائز اهمیت است که بتوانند محصول با کیفیت و در عین حال اورجینال را خریداری کنند. اگر به دنبال خرید چراغ قوه ال ای دی لنزر هستید، با مراجعه به مراکز معتبر و مطمئن، با آسودگی خاطر می توانید محصول اصل تهیه نمائید.

فروش چراغ قوه ال ای دی لنزر در مدل‌های P7R، HF8R، HF4R، P18R، P5R، XP30R و ... عرضه می شوند. هر کدام از آن ها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند که باعث تمایزشان نسبت به یکدیگر می شود. در نتیجه هنگام خرید چراغ قوه ال ای دی لنزر باید به بررسی مشخصات فنی محصول مورد نظر بپردازید و پس از در نظر گرفتن شرایط محیطی که قصد استفاده از آن را دارید، راحت تر می توانید مدل آن را انتخاب کنید.

مقدار روشنایی بر حسب لومن، برد نوردهی، وزن، قابلیت قفل کردن و همچنین مدت زمان نوردهی از مهمترین فاکتورهایی هستند که پیش از خرید چراغ قوه ال ای دی لنزر و هر برند دیگری باید توسط کاربر مورد بررسی قرار گرفته شوند. سپس به سهولت، بر حسب نیاز مصرفی خود، از طریق فروشگاه اینترنتی طبیعت نو اقدام به خرید چراغ قوه آلمانی با قیمت ارزان، همراه با گارانتی معتبر نمائید.

آدرس: تهران، چهارراه استانبول، مجتمع تجاری پروانه، طبقه اول، انتهای پاساژ، پلاک 324

تلفن فروشگاه: 33942210-021

09125491251

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 12:30 الی 20

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4
نمایش همه
علاقه مندی ها ()