ویدئو پروژکتور مدل SD150 بر اساس فناوری پیشرفته ساخته می شود تا قابلیت نمایش داده های تصویری با کیفیت بالا را داشته باشند. از مهمترین ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل SD150 می توان به قابلیت تصحیح زاویه تصویر به میزان 15 درجه اشاره کرد. علاوه بر آنکه میزان کنتراست این دستگاه پروژکتور به میزان 1 به هزار است، قابلیت پخش تصاویر را با کیفیت 1920*1080 پیکسل دارد. فروش ویدئو پروژکتور مدل SD150  به افراد این امکان را می دهد که بتوانند از امکانات آن برای برگزاری کنفرانس و همایش ها استفاده کنند. فروشگاه النز بر روی طراحی و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور تمرکز دارند و توانسته اند مبتنی بر نیاز، محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار نمایند.

مهمترین مزایای ویدئو پروژکتور مدل SD150

اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور النز مدل SD150 هستید، کسب اطلاعات نسبت به مشخصات فنی این محصول برای شما ضرورت دارد. به سهولت از کلیه قابلیت های ویدئو پروژکتور هوشمند می توانید برای ایجاد فضایی مناسب جهت پخش فیلم، سریال، فایل های آموزشی و اسناد استفاده نمائید. عمدتاً مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، هتل ها، مجموعه های ورزشی و غیره می توانند از مزایای ویدئو پروژکتور مدل SD150 استفاده کنند. این دستگاه پروژکتور شدت روشنایی 2500 انسل لومنز را پشتیبانی می کند.

بنابراین در محیط اتاق نیمه تاریک نیز می توان داده های تصویری را نمایش داد. ویدئو پروژکتور مدل SD150 دارای طول عمر مفید 30 هزار ساعت در حالت عادی و همچنین اکو می باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری این نوع ویدئو پروژکتور می توان به داشتن ابعاد 26*22*10 سانتی متر و وزن تقریبی 1.25 گرم اشاره کرد که قابلیت پرتابل بودن بدان افزوده اند. از مهمترین پورت ها و اتصالات ویدئو پروژکتور مدل SD150 می توان به AVG، PC، USB، AV و ... اشاره کرد. علاوه بر آنکه تجهیز به قابلیت وای فای می باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید و پس از بررسی کلیه محصولات، راحت تر می توانید نسبت به خرید آنلاین ویدئو پروژکتور اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی النز 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()