ویدئو پروژکتور مدل T48 از دیگر محصولات بروز فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود. بیش از یک دهه از فعالیت برند نیزار کالا می گذرد که توانسته‌اند با بهره گیری از فناوری روز و تکنولوژی پیشرفته موفق به طراحی و ساخت ویدئو پروژکتور T48 با سیستم عامل اندروید گردند. در ادامه پست با جزئیات بیشتر به شرح مشخصات فنی این محصول خواهیم پرداخت تا افرادی که قصد  خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 را دارند، راحت تر تصمیم بگیرند.

قابلیت و امکانات ویدئو پروژکتور T48

مهمترین قابلیت های این دستگاه ویدئو پروژکتور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قابلیت انعطاف پذیری: ویدئو پروژکتور مدل T48 قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ دیجیتالی مختلف از جمله کامپیوتر، تلفن همراه، دوربین و سایر دستگاه‌های ورودی را دارد. این امکان به کاربران اجازه می ‌دهد تصاویر و محتوای مختلف را به سادگی پخش کنند.
  2. اندازه بزرگ تصویر: این مدل ویدئو پروژکتور به کاربران اجازه می ‌دهد تصاویر و ویدئوها را بر روی سطوح بزرگتری نمایش دهند که این امر برای جلسات تحقیقاتی، کنفرانس‌ها، سینماها و حتی استفاده خانگی بسیار مفید است. دارای نمایشگر 50 الی 300 اینچی می باشد.
  3. داشتن پنل یا چیپ ‌های تصویر پیشرفته: مینی ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای لامپ و لنز LED است که امکان زوم تصویر به صورت ریموت کنترل را فراهم می آورد.
  4. سیستم خنک‌کننده: برای حفظ دمای مناسب دستگاه و جلوگیری از افزایش حرارت، کلیه محصولات این برند معتبر دارای سیستم خنک‌کننده قوی هستند.
  5. قابلیت اتصال به منابع ورودی: ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای ورودی ‌های مختلف مثل  HDMI، VGA، USB و غیره باشد تا بتواند به دستگاه‌ های مختلف دیجیتالی جدید و قدیمی متصل شود.

جهت اطلاع از قیمت  خرید ویدئو پروژکتور T48 و ثبت سفارش آنلاین خود همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()