لوازم یدکی غلطک هپکو بخش مهمی از فروش مجموعه سرویس قطعه را به خود اختصاص می دهد. با توجه به اینکه ماشین آلات سنگین هپکو در داخل کشور بیشتر استفاده می شوند ، فروش لوازم یدکی غلطک هپکو   بخش بزرگی از فروش قطعات ماشین آلات سنگین این کمپانی بزرگ را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه شرکت هایی که مالک غلطک های هپکو هستند، هنگامی که با مشکل فنی برای ماشین خود روبرو می شوند، در اولین فرصت بایستی نسبت به تعویض لوازم یدکی غلطک هپکو اقدام کنند تا بیش از این به دیگر قطعات سالم ماشین فشار مضاعف وارد نشود.

خرید انواع لوازم یدکی غلطک هپکو

لوازم یدکی غلطک هپکو مربوط به موتور شامل قطعاتی است که برای انتقال نیرو و حرکت از موتور به چرخ ‌ها استفاده می‌ شوند. برخی از این قطعات عبارتند از:

  • غلطک (Transmission): قطعه اصلی از قطعات و لوازم یدکی غلطک هپکو را به خود اختصاص می دهد و با عنوان "غلطک" شناخته می ‌شود. این قطعه قابلیت انتقال نیرو و حرکت از موتور به چرخ‌ها را دارد.
  • روان کننده (Clutch): این قطعه قابلیت اتصال به غلطک را دارد و بدین وسیله جهت تنظیم و کنترل حرکت و انتقال نیرو به کار برده می شود.
  • پره (Flywheel): قطعه‌ای که جهت تغییر سرعت و نیرو در غلطک به کار برده می ‌شود.
  • سیستم ترمز (Brake system): از دیگر دسته بندی های اصلی قطعات غلطک هپکو به شمار می رود که نقش بسزایی در نحوه کنترل ماشین در موقعیت متراکم سازی سطح دارد.

این قطعات، به عنوان چند مثال از انواع لوازم یدکی غلطک هپکو به شمار می روند. از جمله قطعات اصلی مرتبط به موتور خودرو محسوب می گردند. بسته به نوع و مدل خودرو، باید به یک سری نکات مهم توجه کنید و در نهایت پس از تطابق مشخصات فنی نسبت به فروش قطعات غلطک هپکو از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام کنید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3
نمایش همه
علاقه مندی ها ()