تولید و فروش نایلون شیرینگ با ضخامت و ابعاد متفاوت صورت می گیرد. صنایع مختلف با توجه به تنوع محصولاتی که تولید می کنند، در برخی از مواقع خواستار خرید نایلون شیرینگ جهت بسته بندی و حمل و نقل اقلام مختلف می باشند. مهمترین تمایز بین نایلون شیرینگ و سایر پلاستیک های موجود در بازار، قابلیت شکل‌پذیری آن در برابر حرارت بالا می باشد. به کارگیری نایلون شیرینگ توسط صنایع مختلف، باعث گردیده تا سرعت حمل و جابجایی وسایل بهبود یافته و در عین حال تسریع یابد. دریا پلاستیک از تولیدکنندگان بزرگ در صنعت پلاستیک به شمار می روند که توانسته‌اند در لیست محصولات خود، موفق به تولید و فروش نایلون شیرینگ به صورت رولی در ابعاد متفاوت گردند.

خرید نایلون شیرینگ ارزان و با کیفیت

متناسب با ویژگی های ظاهری و ساختاری که این نوع پلاستیک از آن برخوردار است، با استفاده از دستگاه های مخصوص می توان جهت بسته بندی محصولات از نایلون شیرینگ حرارتی استفاده کرد. دستگاه شیرینگ تونلی، دستگاه شیرینگ دستی، دستگاه شیرینگ حرارتی و ... تنها برخی از تجهیزاتی هستند که صنایع مختلف جهت استفاده از پلاستیک شیرینگ می توانند استفاده کنند تا بدین وسیله شرایط مناسبی را برای بسته بندی جمع و جور کالاها تحت دمای بالا فراهم آورند.

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی را می توانید از طریق کادر فروش شرکت دریا پلاستیک استعلام بگیرید. هم اکنون صنایع مختلف متناسب با نیاز و محصولاتی که قصد بسته بندی، نگهداری، حمل و جابجایی آن ها را دارند، می توانند نسبت به خرید نایلون شیرینگ نازک و یا ضخیم اقدام کنند. از مهمترین مزایای به کارگیری نایلون شیرینگ می توان به قابلیت تغییر شکل آن اشاره کرد و این که دارای ساختار سفت و سخت است و مقاومت بالایی نسبت به پارگی، خط و خش و ضربه دارند. بدین ترتیب جهت خرید عمده نایلون شیرینگ حرارتی ارزان می توانید با کادر فروش ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 18
نمایش همه
علاقه مندی ها ()